تخصیص تمام امکانات آموزش و پرورش دراستان های جنوبی و غربی به مسافران نوروزی

به گزارش مجله سرگرمی، قائم مقام وزیر آموزش و پرورش ضمن تاکید بر ضرورت حفظ شان و منزلت فرهنگیان و خانواده های دانش آموزان اظهار کرد: با توجه به پیش بینی بارش های سیل آسا در استان های جنوبی و غربی حسب دستور وزیر آموزش و پرورش تمامی امکانات این وزارتخانه که از استاندارد لازم برای اسکان برخوردار باشد در اختیار تمامی مسافران و به ویژه فرهنگیان قرار می گیرد.

تخصیص تمام امکانات آموزش و پرورش دراستان های جنوبی و غربی به مسافران نوروزی

به گزارش خبرنگاران امیرعلی نعمت الهی در حاشیه بازدید از مراکز اقامتی فرهنگیان اضافه کرد: درهای مدارس، اقامتگاه ها، نمازخانه ها، اماکن و سالن ها به روی مردم باز می گردد و از مسافران می خواهیم به جای چادر زدن در اماکن عمومی، خیابان ها و ... به محل هایی که آموزش و پرورش در نظر گرفته مراجعه نمایند.

وی با اشاره به دستور محمد بطحایی - وزیر آموزش و پرورش - گفت: تمامی امکانات در استان های سیل زده در اختیار ستاد بحران قرار گرفته است و وزیر آموزش و پرورش نیز به زودی با حضور در منطقه از نزدیک در جریان اقدامات اجرا شده قرار می گیرد.

به گزارش مرکز امور هماهنگی،ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش، قائم مقام وزیر آموزش و پرورش همچنین درباره اسکان نوروزی فرهنگیان تاکنون اظهار داشت: بیشترین پذیرش را تا امروز استان های اصفهان، فارس و خراسان رضوی داشته اند و کمترین پذیرش نیز در استان های البرز و خراسان شمالی بوده است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17137

به "تخصیص تمام امکانات آموزش و پرورش دراستان های جنوبی و غربی به مسافران نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص تمام امکانات آموزش و پرورش دراستان های جنوبی و غربی به مسافران نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید