بهداد سلیمی به یاسین پیشروی قم ملحق شد

به گزارش مجله سرگرمی، علی رحمانی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: با توجه به سیاست باشگاه یاسین پیشروی قم مبنی بر تیمداری در رشته وزنه برداری، مذاکرات با بهداد سلیمی قهرمان المپیک برای پیوستن به تیم وزنه بردرای یاسین پیشرو به نتیجه رسید.

بهداد سلیمی به یاسین پیشروی قم ملحق شد

وی اضافه نمود: بهداد سلیمی پس از مذاکره با مسئولان باشگاه یاسین پیشرو برای حضور در این تیم با این باشگاه به توافق رسید و سال جاری در لیگ وزنه برداری در ترکیب تیم یاسین پیشرو رقابت می نماید.

مدیرعامل باشگاه یاسین پیشروی قم گفت: این وزنه بردار محبوب رکورد یک ضرب دسته فوق سنگین دنیا را در اختیار دارد و در المپیک 2012 لندن پیروز شد صاحب مدال طلای این رویداد بزرگ گردد.

رحمانی بیان داشت: سلیمی پیش از این در تیم های پرسپولیس و ذوب آهن عضویت داشت و امیدواریم حضور وی در تیم یاسین پیشروی قم برای توسعه ورزش در قم نیز فرصت ساز باشد.

وی مطرح نمود: نگاه باشگاه یاسین پیشرو به حمایت از مدال آوران و قهرمانان کشور است و امیدواریم با حضور بهداد سلیمی بتوانیم در رشته وزنه برداری نیز حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه یاسین پیشروی قم توضیح داد: سلیمی سابقه کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی دنیا در آنتالیای ترکیه در سال 2010 و پاریس در سال 2011 را دارد و در مسابقات 2014 آلماتی قزاقستان به مدال نقره رسید.

رحمانی گفت: وی در بازی های آسیایی گوانجو در سال 2010 و اینچئون در سال 2014 نیز صاحب دو مدال طلای ارزشمند شد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 46413

به "بهداد سلیمی به یاسین پیشروی قم ملحق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهداد سلیمی به یاسین پیشروی قم ملحق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید