بسکتبال با ویلچر هدفی فراتر از سهمیه پارالمپیک را پیگیری می کند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا - اقیانوسیه و انتخابی پارالمپیک 8 تا 16 آذرماه به میزبانی تایلند برگزار می شود. 14 تیم شرکت کننده در این رقابت در دو گروه برگزار کننده مسابقات خواهند بود.

بسکتبال با ویلچر هدفی فراتر از سهمیه پارالمپیک را پیگیری می کند

ایران در کنار استرالیا، ژاپن، کره جنوبی، چین و تایلند به عنوان تیم هایی با رنکینگ بالا در گروه اول مسابقات واقع شده است. مازیار میرعظیمی سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر با اشاره به اینکه رقابتهای قهرمانی آسیا - اقیانوسیه رویدادی گزینشی برای پارالمپیک توکیو به حساب می آید، تاکید کرد که تیمش از حضور در این رقابت ها به دنبال کسب سهمیه است اما در مجموع هدفی فراتر از آن را دنبال می کند.

وی در گفتگو با خبرنگاران با یادآوری اینکه چهار تیم برتر در رقابت های قهرمانی آسیا - اقیانوسیه صاحب سهمیه پارالمپیک توکیو می شوند، گفت: اینکه یکی از چهار سهمیه توزیعی به نام ایران ثبت شود، یکی از اهداف اصلی ما است اما در عین حال اهدافی فراتر از آن را هم دنبال می کنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ادامه داد: در دوره پیشین مسابقات قهرمانی آسیا - اقیانوسیه ایران به عنوان نایب قهرمانی دست یافت اما برای این دوره نمی خواهیم دیدارهای ما را با شکست و بسنده کردن به عنوانی غیر از قهرمانی به انتها برسانیم. هدف گذاری ما از حضور در تایلند کسب عنوان قهرمانی است و اگر نتیجه ای غیر از این به دست بیاوریم یعنی به آنچه می خواستیم، دست نیافته ایم. جز قهرمانی هیچ نتیجه دیگری ما را راضی نمی کند.

میرعظیمی با اشاره به گروه بندی مسابقات شرح داد: حریفان کوچکی نداریم. استرالیا، ژاپن، چین، کره جنوبی و تایلند که در گروهمان هستند همه از بهترین های بسکتبال با ویلچر قاره به حساب می آیند. به جز ژاپن که خود میزبان پارالمپیک است، چهار تیم دیگر قطعا مصمم به کسب سهمیه پارالمپیک هستند که برای اطمینان از آن باید تا مرحله نیمه نهایی بالا بیایند. با همه اینها و به خاطر هدفی که مصرانه به دنبال آن هستیم، برایمان فرقی نمی کند که با چه تیم هایی باید روبرو شویم.

وی همچین یادآور شد: تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای حضور در مسابقات تایلند تا به امروز پنج مرحله اردو برگزار کرده و به زودی وارد اردوی ششم می شود. تا زمان اعزام به محل برگزاری رقابت ها هم پیگیر تمرینات خود خواهد بود. بعد از آن هم روند تمرینی مان قطع نمی شود چرا که بعد از مسابقات قهرمانی آسیا - اقیانوسیه که قطعا باید با کسب سهمیه برای ما همراه شود، بخش دوم کارمان آغاز می شود یعنی آماده سازی پارالمپیک.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: در پارالمپیک ریو دهم شدیم اما این شرایط و توانایی را داریم که در توکیو روی سکو برویم. با این امید و هدف پیگیر تمرینات مان خواهیم شد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 58230

به "بسکتبال با ویلچر هدفی فراتر از سهمیه پارالمپیک را پیگیری می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسکتبال با ویلچر هدفی فراتر از سهمیه پارالمپیک را پیگیری می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید