گاز 130 خانوار روستاهای شهرستان تالش تا اطلاع ثانوی قطع است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، روابط عمومی شرکت گاز گیلان طی اطلاعیه ای خاطرنشان کرد: بر اثر بارش شدید باران و وقوع سیل در شهرستان تالش که از ساعت 2 بامداد امروز پنجشنبه 5 مهرماه شروع گردیده است به علت تخریب تاسیسات و لوله های گاز، گاز بخشی از روستاهای تالش و اسالم قطع گردیده که اسامی این روستاها عبارتند از؛ شیخ محله خرجگیل، گیجاو، آسیاب شم خرجگیل در اسالم و طولارود، سراگاه و پی سرای جوکندان است.

گاز 130 خانوار روستاهای شهرستان تالش تا اطلاع ثانوی قطع است

در حال حاضر این سیل سبب ایجاد آسیب های زیاد و تخریب کامل چند منزل مسکونی در این روستاها و گاز بخشی از محله سید نیکی تالش نیز قطع گردیده است. در همین راستا اکیپ های مجهز امداد گاز استان با تمام کوشش در حال رفع کردن خسارات وارده به تاسیسات گاز در مناطق سیل زده است و در مناطقی که به جهت ادامه یافتن سیل و تخریب راه های ارتباطی، امکان رسیدن به آنها ممکن نیست مسائل ایمنی گاز آنها توسط خودشرکت گاز قطع گردیده است. گاز همه مشترکینی که امکان وصل شدن را دارند برقرار گردیده است و تا عصر امروز گاز تمامی مشترکین بجز موارد ذیل که احتیاج به تعمیرات اساسی و برقراری ارتباط جاده ای دارد وصل خواهد شد.

گاز این مشترکین که حدود 130 خانوار را شامل می گردد در روستاهای شیخ محله خرجگیل، آسیاب شم خرجگیل، طولارود و پی سرای جوکندان قرار دارند تا اطلاع ثانوی قطع خواهد بود.

شرکت گاز استان گیلان از ساکنین مناطق سیل زده تقاضا دارد در صورت هرگونه اشکال با مرکز پیغام و اتفاقات شرکت گاز به شماره 194 تماس گرفته و طول مدت قطع جریان گاز از دست کاری تجهیزات گازرسانی جداً خودداری نمایند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4015

به "گاز 130 خانوار روستاهای شهرستان تالش تا اطلاع ثانوی قطع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گاز 130 خانوار روستاهای شهرستان تالش تا اطلاع ثانوی قطع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید