مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی جدید شرکت موتورولا تا باگ امنیتی واتس اپ

به گزارش مجله سرگرمی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی جدید شرکت موتورولا تا باگ امنیتی واتس اپ

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

اگرچه از مدتی پیش شایعاتی پیرامون ارائه گوشی تاشو آیفون مطرح می شد و حتی شرکت اپل نیز خاطرنشان کرد که به زودی محصولی تاشو را وارد بازار می نماید اما هنوز تعیین نیست این محصول دقیقا چه خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بالاخره پس از مدت ها سامسونگ گوشی های گلکسی نوت 1 و نوت 10 پلاس را رسما رونمایی کرد اما یک خبر بد برای کاربران هدست واقعیت مجازی سامسونگ این است که گوشی های جدید سامسونگ با این هدست ها سازگاری ندارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

رندرهای یک گوشی هوشمند و جدید از شرکت موتورولا با چهار دوربین منتشر شده است و به نظر می رسد نام این گوشی در واقع موتو وان زوم خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل مپس یا نقشه گوگل به روزرسانی شد و در این به روزرسانی شاهد تغییراتی محسوس در بخش رابط کاربری هستیم. این تغییرات درواقع به نفعع کاربرانی است که به جزئیات اهمیت بیشتری می دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک شرکت امنیتی می گوید باگ یا به عبارتی دقیق تر نقص امنیتی خطرناکی در واتس اپ را کشف نموده است که به هکرها امکان می دهد پیغام های کاربران را تغییر دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بسیاری از کاربران برند سامسونگ از ماهها پیش منتظر رونمایی از گوشی گلکسی نوت 10 پلاس بودند و مرتب خبرهای مرتبط با این گوشی را دنبال می کردند. اکنون جدیدترین گوشی سامسونگ رونمایی شده و قرار است اطلاعات این گوشی را آنالیز کنیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

ariyablog.ir: آریا بلاگ: آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

hadiee.ir: مجله هدیه: از مسافرت تا ورزش از همه چیز و همه جا

منبع: انتخاب
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 36529

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی جدید شرکت موتورولا تا باگ امنیتی واتس اپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی جدید شرکت موتورولا تا باگ امنیتی واتس اپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید