فاصله افتتاح و بهره برداری طرح های فرهنگی باید به صفر برسد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سید عباس صالحی در حاشیه سفر به استان قم با تأکید بر اینکه هدف ما از افتتاح طرح های فرهنگی اقدامی نمایشی نیست، گفت: معتقدم طرح های فرهنگی باید در زمانی افتتاح شوند که به طور کامل تجهیز و بلافاصله برای استفاده عموم مورد بهره برداری قرار گیرند.

فاصله افتتاح و بهره برداری طرح های فرهنگی باید به صفر برسد

وی با اشاره به بهره برداری طرح های فرهنگی اضافه کرد: فاصله افتتاح و بهره برداری طرح های فرهنگی در کشور باید به صفر برسد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به وجود برخی طرح های فرهنگی قم که در ماه ها و سال های گذشته افتتاح گردیده ولی به بهره برداری نرسیده است، تأکید کرد: مسائل تالار مرکزی شهر و مجموعه فرهنگی شهید ربانی نژاد که افتتاح گردیده ولی در عمل مورد بهره برداری قرار نگرفته اند را تا حل مسائل و استفاده عمومی از این زیرساخت های فرهنگی پیگیری می کنم تا هر چه سریع تر در اختیار عموم قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های فرهنگی قم گفت: باید ظرفیت های فرهنگی، علمی و مذهبی این استان توسط نهادهای فرهنگی، هنری و اجتماعی ملی مورد استفاده حداکثری قرار گیرد و نگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به قم نیز متناسب با صندلی والای آن است.

صالحی با اشاره به امضای تفاهم نامه فرهنگی میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری قم که امروز به امضای طرفین رسید ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد تا در حوزه زیرساخت های فرهنگی، هنری و دین در قم کوشش های جامع تر و جدی تری اتفاق بیفتد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این تفاهم را حداقل اقدام های فرهنگی و هنری در سطح استان در سه سال آینده دانست و اضافه کرد: برای عملیاتی بودن این تفاهم نامه، با توجه به شرایط کشور حداقل ها در نظر گرفته گردیده است ولی امکان دستیابی به اهدافی بالاتر از چشم اندازهای این تفاهم نامه وجود دارد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4388

به "فاصله افتتاح و بهره برداری طرح های فرهنگی باید به صفر برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاصله افتتاح و بهره برداری طرح های فرهنگی باید به صفر برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید