دردسرهای پرسپولیس، اگر بیرانوند برود: نه پول دارند، نه جانشین

به گزارش مجله سرگرمی، برانکو به عنوان دروازه بان اول روی رادوشوویچ حساب نکرده و او حتی اگر بماند، باز هم نفر دوم خواهد بود و باشگاه مجبور به جذب یک دروازه بان در قواره بیرانوند که جدایی اش پرسپولیس را به دردسر می اندازد.

دردسرهای پرسپولیس، اگر بیرانوند برود: نه پول دارند، نه جانشین

دردسرهای پرسپولیس، اگر بیرانوند برود: نه پول دارند، نه جانشین

برای جانشینی علیرضا بیرانوند پرسپولیسی ها تنها یک گزینه داشتند که او هم از کف شان رفت. دو سالی می گردد که نام رشید مظاهری را کنار نام پرسپولیس می نشانند. درست از موقعی که بحث انتقال بیرانوند به اروپا مطرح شد. به همان اندازه که دروازه بان ملی پوش تیم برانکو برای لژیونر شدن اشتیاق داشت، مظاهری هم مشتاق پوشیدن پیراهن شماره یک پرسپولیس مشتاق بود اما تا اینجای کار هیچکدام به خواسته شان نرسیده اند.

مظاهری به تازگی با تراکتورسازی قرارداد بسته و می گویند رقم پیشنهادی به او بدجور وسوسه انگیز بوده اما جالب است که از قولش گفته اند در صورت لژیونر شدن علیرضا بیرانوند، پرسپولیسی خواهد شد. بیرانوند هم فعلا پیشنهاد خاص و دندان گیری ندارد که بخواهد پرسپولیس را ترک کند. البته چند روز پیش شایعه پیشنهاد آ.اس.رم به او مطرح شد اما هم باشگاه پرسپولیس تکذیبش کرد و هم وکیل خودِ بیرانوند.

با این حال اصلا دور از ذهن نیست اگر او با عملکرد درخشانش در دروازه تیم ملی بتواند به رؤیای دیرینه اش چنگ بیندازد و به یکی از 5 لیگ برتر اروپا برود. اتفاقی که علیرضا بیرانوند از خیلی وقت پیش برای رخ دادنش لحظه شماری می نماید و حالا شاید نه به یکی از 5 لیگ برتر اروپا اما اگر آزاد بود، بعد از جام جهانی روسیه قطعا پرسپولیس را ترک می کرد.

اتفاقا پس از انتها جام جهانی و به واسطه درخشش در روسیه و مهار پنالتی کریستیانو رونالدو گفتند علیرضا بیرانوند با پیشنهاداتی از چند تیم های اروپایی به ویژه تیم های ترکیه ای روبرو شده اما باشگاه پرسپولیس اجازه رفتن به او نداد. دلیلش هم واضح بود: محرومیت از جذب بازیکن. از طرفی این دروازه بان ملی پوش هم تا سال 1400 با پرسپولیس قرارداد دارد و اینگونه بود که حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل وقت این باشگاه جدایی اش را نپذیرفت. در عوض یک امتیاز به او داد. پیش از آنکه لیگ هجدهم سوت بخورد، با توافق دو طرف بندی در قرارداد علیرضا بیرانوند گنجانده شد مبنی بر اینکه هر باشگاهی او را بخواهد، با پرداخت 700 هزار دلار می تواند رضایت نامه اش را از پرسپولیس بگیرد و البته خودِ بیرانوند هم می تواند با پرداخت این پول آزاد گردد.

همین الان باشگاه هایی در ترکیه و روسیه حاضر به پرداخت این مبلغ برای آزاد کردن دروازه بان شماره یک تیم ملی ایران هستند اما موضوع این است که علیرضا بیرانوند تصمیم گرفته به یکی از 5 لیگ برتر اروپا برود و به قول خودش حاضر نیست هر شرط و هر شرایطی را برای ترک پرسپولیس بپذیرد.. بیرانوند بارها از تمایل خود برای بازی در اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، آلمان و فرانسه حرف زده اما هر لحظه ممکن است نظرش عوض گردد. چه بسا یک پیشنهاد خوب اقتصادی از سوپرلیگ ترکیه برای او وسوسه نماینده باشد.

باشگاه پرسپولیس هم برای فصل جدید با مشکل اقتصادی روبه روست و شاید بخواهد با فروش دروازه بان ملی پوش خود بخشی از این مسائل را حل نماید! از طرفی با بالا رفتن قیمت دلار در ایران، حالا دیگر بوژیدار رادوشوویچ هم بازیکن ارزانی به حساب نمی آید. پرسپولیس برای پرداخت دستمزد این دروازه بان کروات در لیگ هجدهم با دشواری هایی روبه رو شد و نتوانست پول قراردادش را کامل پرداخت کند و ظاهراً مدیران پرسپولیس هم بدشان نمی آید این دروازه بان نسبتاً گرانقیمت خارجی را جواب نمایند.

از طرف دیگر برانکو به عنوان دروازه بان اول روی رادوشوویچ حساب نکرده و او حتی اگر بماند، باز هم نفر دوم خواهد بود و باشگاه مجبور به جذب یک دروازه بان در قواره علیرضا بیرانوند که جدایی اش پرسپولیس را بدجور به دردسر می اندازد.

11 - 270 - 220

datapad.ir: دیتاپد | مجله فناوری و تخصصی رایانه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 27343

به "دردسرهای پرسپولیس، اگر بیرانوند برود: نه پول دارند، نه جانشین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسرهای پرسپولیس، اگر بیرانوند برود: نه پول دارند، نه جانشین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید