دانشگاه شهرکرد در میان برترین دانشکده های فنی و مهندسی دنیا نهاده شد

به گزارش مجله سرگرمی، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد در رتبه بندی موضوعی فنی و مهندسی دانشگاه های دنیا برای اولین بار در رتبه بندی بین المللی تایمز در رتبه 400 تا 500 دانشگاه های دنیا نهاده شد.

دانشگاه شهرکرد در میان برترین دانشکده های فنی و مهندسی دنیا نهاده شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد در رتبه بندی موضوعی فنی و مهندسی دانشگاه های دنیا برای اولین بار در رتبه بندی بین المللی تایمز در رتبه 400 تا 500 دانشگاه های دنیا نهاده شد.

محسن بهمنی، رئیس دفترهمکاری علمی و بین المللی دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه دانشکده فنی و مهندسی در رتبه بندی 2020 تایمز در رده 400 تا 500 نهاده شده است، اضافه کرد: این رتبه نشان دهنده رقابت دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد با دانشگاه های معروفی مانند تاسمانیا استرالیا، والنسیا اسپانیا، آبردین اسکاتند و آبرن آمریکا است.

بهمنی با بیان این مطلب اضافه کرد: قرار دریافت دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد در این رتبه، وجه علمی و بین المللی دانشگاه را به صورت قابل توجهی افزایش می دهد.

رئیس دفترهمکاری علمی و بین المللی دانشگاه شهرکرد توضیح داد: در رتبه 400-500 رتبه بندی تایمز علاوه بر دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه علم وصنعت ایران، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه مازندران و دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین نیز قرار دارند.

گفتنی است، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد در سال 1377 شروع به کار کرد و درحال حاضر با 63 عضو هیات علمی و 1600 دانشجو در رشته های مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی مواد، مهندسی عمران و مهندسی کامپیوتردر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول فعالیت می باشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 54052

به "دانشگاه شهرکرد در میان برترین دانشکده های فنی و مهندسی دنیا نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه شهرکرد در میان برترین دانشکده های فنی و مهندسی دنیا نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید