دامغانی: توپ نبود بازی آغاز گردد

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در خصوص دلایل اعتراضاتش پیش از شروع بازی گفت: قانون اجرا نمی گردد و برای شروع بازی توپ نبود.

دامغانی: توپ نبود بازی آغاز گردد

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا دامغانی سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان پس از باخت شاگردانش مقابل پیکان تهران گفت: ما مهدوی را از ابتدا در اختیار نداشتیم که بازیکن تاثیر گذار تیم ما است و روی او به عنوان بازیکن اصلی حساب باز نموده ایم ، اما در سرانجام دور رفت به تیم اضافه می گردد. از پاسور خود راضی هستیم اما در حد و اندازه مد نظر من نیست. دو بازیکن کلیدی خود را هم هفته گذشته از دست دادیم. امروز با یک تیم نصف و نیمه بازی کردیم که بد هم نبودیم.

او اضافه نمود: تیم جوانی هستیم و متاسفانه ما از امتیاز 15 به بعد اشتباهاتی می کنیم که هر جوانی آن را انجام می دهد. در کل از تیم رضایت دارم. به تیم ایمان داریم و رفته رفته بهتر می شویم. ان شاءالله برای دور برگشت هم یک تعداد بازیکن جذب می کنیم چون مصدوم های زیادی داریم.

دامغانی درباره اعتراضاتش پیش از آغاز بازی نیز گفت: نمی دانم چه مسئله ای برای آغاز بازی وجود داشت و توپ نبود. 35 سال است که در والیبال هستم و با قوانین آشنایی دارم. گاها قوانین را به دلخواه انجام می دهند که خوب نیست. همچنین معتقدیم که والیبال رشته دانشگاهی است و این نحوه تشویق از سوی لیدرهای پیکان درست نیست که به همین منظور از ناظر بازی می خواستم به آن مشکل رسیدگی کند که این اتفاق رخ نداد.

او درباره برگزاری انتخابات والیبال نیز شرح داد: به مسائل سیاسی انتخابات ورود نمی کنم اما هر چه زودتر باید رئیس والیبال انتخاب گردد تا تصمیمات درست را پشت میز خود بگیرد. والیبال باید به المپیک برسد و به همین منظور احتیاج داریم که هر چه سریع تر تکلیف این رشته معین گردد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 59616

به "دامغانی: توپ نبود بازی آغاز گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دامغانی: توپ نبود بازی آغاز گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید