تمامی مسابقات فوتبال استان تهران به دلیل آلودگی شدید هوا لغو شد

به گزارش مجله سرگرمی، سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام نمود: با توجه به اطلاعیه استانداری تهران مبنی بر آلودگی شدید هوا تمامی مسابقات فوتبال در این استان لغو می گردد.

تمامی مسابقات فوتبال استان تهران به دلیل آلودگی شدید هوا لغو شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، با توجه به اطلاعیه صادره از استانداری تهران در مورد منع فعالیت های ورزشی در تهران به دلیل آلودگی شدید هوا تا اطلاع ثانوی، به اطلاع می رساند سازمان لیگ فوتبال ایران نیز طبق مقررات و به جهت حفظ سلامت ورزشکاران و تماشاگران ، تمامی مسابقات لیگ برتر و سایر رده های لیگ و جام حذفی و مسابقات رده های سنی مختلف سراسر کشور که در استان تهران برگزار می گردد را لغو و به تاریخی که متعاقبا اعلام می گردد موکول می نماید.

رضا فتاحی، سرپرست تیم فوتبال سپاهان هم درباره این موضوع در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: به ما گفتند که بازی با استقلال لغو شده است. ما با مسئولان سازمان لیگ صحبت کردیم و به ما اعلام شد تا اطلاع ثانوی بازی ها را لغو نموده اند. ما همه هماهنگی ها را انجام داده بودیم تا بازیکنان مان دوشنبه بعد از بازی با استقلال به اردوی تیم ملی امید بروند ولی به خاطر آلودگی هوا اعلام کردند که بازی لغو شده است.

او ادامه داد: این موضوع را شفاهی به ما اعلام کردند و فردا کتبا اعلام می نمایند. روز جدیدی هم برای بازی فعلا تعیین نشده است. هم ما و هم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هستیم. نمی دانم با این فشردگی چه می گردد. امیدوارم برنامه ریزی خوبی انجام گردد تا تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا هستند ضرر ننمایند.

tafatton.ir: تفطن، گردشگری، تور لحظه آخری ارزان قیمت، بلیط، ویزا، هتل

faceraz.ir: فیس راز | مجله گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

batask.ir: باتسک | مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 64361

به "تمامی مسابقات فوتبال استان تهران به دلیل آلودگی شدید هوا لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی مسابقات فوتبال استان تهران به دلیل آلودگی شدید هوا لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید