تحصیل را دوست دارم اما برای فوتبال زندگی می کنم

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- علیرضا جهانبخش ملی پوش فوتبال ایران که فردا در فینال جام حذفی انگلیس با برایتون به مصاف منچسترسیتی می رود صحبتهای جالبی از علاقه اش به تحصیل گفته است.

تحصیل را دوست دارم اما برای فوتبال زندگی می کنم

به گزارش خبرنگاران، علیرضا جهانبخش فردا شنبه 17 فروردین ماه در ترکیب برایتون باید برای رسیدن به فینال جام حذفی انگلیس به مصاف منچسترسیتی برود. پایگاه خبری theargus در گزارشی به وضعیت این ملی پوش فوتبال ایران پرداخته و گفته که حالا این بازیکن می تواند رویای بزرگی که در سر دارد را بپروراند.

جهانبخش درباره آغاز فوتبال خود به این پایگاه خبری گفته است: از بچگی دوست داشتم فوتبالیست شوم. پدرم نگران بود که اگر شرایط برایم خوب پیش نرود در آینده قرار است چکاره شوم با این حال من همواره فوتبال بازی می کردم.

او گفته که به مکانیکی علاقه زیادی داشته است و اضافه نموده است: نمی خواهم بگویم که از مکانیک بودن بدم می آید ولی من در این شرایط در کنار فوتبال بزرگ شدم. خیلی از ماشین چیزی نمی فهمم ولی می خواستم در بچگی چیزهای زیادی از ماشین و مکانیکی یاد بگیرم.

جهانبخش همچنین با اشاره به آغاز فوتبالش تاکید نموده است: مدیریت فوتبال حرفه ای و درس خواندن به صورت همزمان کار بسیار سختی بود. شاید گفتن این حرف درست نباشد ولی بارها از مدرسه فرار می کردم تا خودم را به تمرینات تیم برسانم و تمریناتم را به موقع آغاز کنم. من بعد از انتها دوران هدایت درس خواندن را ادامه ندادم.

ملی پوش فوتبال ایران در ادامه گفته است: همواره انسان جاه طلبی بودم و می خواستم مهم باشم. در هلند تصمیم گرفتم تحصیلم را ادامه بدهم اما دوباره دیدم که این دو کنار هم سخت است. تحصیل در رشته مکانیک را دوست داشتم اما من برای فوتبال زندگی می کنم.

به نوشته این پایگاه خبری، جهانبخش 19 ساله بود که از داماش گیلان راهی نایمخن هلند شد و در جام جهانی 2014 برزیل برابر آرژانتین به میدان رفت.

بازیکن ایرانی تیم رایتون در انتها گفته است: در 5 سال گذشته، دو فینال و دو نیمه نهایی را از دست دادم و در نایمخن و آلکمار این اتفاق رخ داد. متأسفانه در آلکمار نتوانستیم قهرمان جام حذفی شویم که صعود مستقیم به لیگ اروپا داشت. به نظرم تا همین جا هم که رسیدیم اتفاق ویژه ای برای باشگاه ما بوده است. به همین خاطر در کنار طرفداران باید از این دیدار لذت ببریم. از نظر من در بازی برابر سیتی باید لذت ببریم و نمایش خوبی داشته باشیم.

ورزشی**9219** 1055

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: ایرنا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18029

به "تحصیل را دوست دارم اما برای فوتبال زندگی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحصیل را دوست دارم اما برای فوتبال زندگی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید