تاریخ معرفی نوکیا 9 مجهز به دوربین پنج گانه معین شد

به گزارش مجله سرگرمی، شرکت HMD Global بیان کرد که یک روز قبل از آغاز نمایشگاه MWC 2019 در تاریخ 24 فوریه (5 اسفند)، یک رویداد برگزاری می نماید. با توجه به اینکه این شرکت در نمایشگاه های MWC 2018 و MWC 2017 از گوشی های زیادی پرده برداری نموده است، به همین خاطر گفته می گردد در این تاریخ بالاخره از گوشی مورد انتظار نوکیا 9 رونمایی خواهد شد.

تاریخ معرفی نوکیا 9 مجهز به دوربین پنج گانه معین شد

از آنجایی که این گوشی از دوربین پنج گانه بهره می برد، از مدت ها قبل انتظارات زیادی برای آن به وجود آمده است. همچنین طبق گزارش ها، ظاهرا این اولین گوشی شرکت نوکیا است که همراه با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی می گردد. از دیگر مشخصه های آن هم می توانیم به بهره گیری از نمایشگر 5.9 اینچی AMOLED با نسبت تصویر 18:9 و رزولوشن 2560 در 1440 اشاره کنیم.

قلب تپنده این گوشی اسنپدراگون 845 است و 6 گیگابایت حافظه رم آن را همراهی می نماید. البته شایعاتی منتشر شده که شرکت HMD میخواهد نسخه مبتنی بر اسنپدراگون 855 را هم روانه بازار کند. از لحاظ حافظه داخلی هم می توانیم انتظار بهره گیری از 128 گیگابایت حافظه را داشته باشیم و نوکیا 9 همراه با اندروید پای عرضه خواهد شد. انرژی آن را یک باتری بزرگ 4150 میلی آمپر ساعتی تامین می نماید و به نظر می رسد از فناوری شارژ بی سیم هم پشتیبانی می نماید. با وجود اینکه مهم ترین مشخصه این گوشی دوربین پنج گانه آن است، اما هنوز گزارش موثقی در خصوص جزئیات این دوربین منتشر نشده است. در نهایت باید بگوییم که این گوشی در اروپا حدود 850 دلار خواهد بود.

در این مراسم، به احتمال زیاد شاهد معرفی نوکیا 6.2 هم خواهیم بود که از نمایشگر حفره دار بهره می برد. طبق گزارش های مختلف، قلب تپنده این گوشی اسنپدراگون 632 است و در کنار آن 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم واقع شده است. در پنل پشتی این گوشی، دوربین دوگانه واقع شده است که به وسیله همکاری با کمپانی زایس توسعه یافته اند و سنسور اصلی هم از نوع 16 مگاپیکسلی است. ظاهرا باتری این گوشی از ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

در خصوص گوشی نوکیا 8.1 پلاس هم اطلاعات چندانی منتشر نشده و می توانیم انتظار استفاده از بدنه ای با اندازه 156.9 در 76.2 در 7.9 میلی متر داشته باشیم و ظاهرا از نمایشگر 6.2 اینچی هم بهره می برد.

منبع: GizmoChina

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11174

به "تاریخ معرفی نوکیا 9 مجهز به دوربین پنج گانه معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ معرفی نوکیا 9 مجهز به دوربین پنج گانه معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید