بیانیه فدراسیون نظر کارشناسان نیست، از اعتماد ما سوء استفاده شد

به گزارش مجله سرگرمی، بهزاد خداداد با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: اهالی تکواندو و حتی مردم که از حضور قهرمانان در نشست های آنالیز نتایج تیم ملی اطلاع دارند، با خواندن این بیانیه گمان می نمایند بیانه ای فوق ماحصل آنالیز و نظرات همان قهرمانان است، در حالی که چنین نیست و دلایل مطرح شده از سوی فدراسیون برای ما غیرقابل قبول است.

بیانیه فدراسیون نظر کارشناسان نیست، از اعتماد ما سوء استفاده شد

وی ادامه داد: عملکرد تیم ملی در توکیو همه مردم ایران را آزرده خاطر کرد، در این بین قهرمانانی که سال ها برای اعتلای نام ایران از جان و دل مایه گذاشتند بیش از سایرین ناراحت شدند، به همین علت به فدراسیون اعتماد نموده و به دعوت آقایان به فدراسیون رفته و نقطه نظرات خود را بیان کردیم. اما فدراسیون از این اعتماد سو استفاده کرد و با صدور بیانیه و ذکر دلایل واهی، نه تنها به همه کسانی که به اسم کارشناس و قهرمان در جلسات مختلف شرکت کردند، بلکه به خانواده عظیم تکواندو توهین کرد.

برترین سبک وزن تاریخ تکواندو ایران اضافه کرد: نه تنها کارشناسان ورزشی و اهالی تکواندو بلکه مردم هم به شرایط فعلی تکواندو اشراف دارند و می دانند در این رشته چه می گذرد. شک نکنید که با خواندن چنین بیانیه فقط به حال گذشته و آینده رشته ای که داعیه قهرمانی دنیا داشت، تأسف می خورند.از قبل می دانستیم این جلسات حاصلی نخواهد داشت و تنها به علت تعصبی که به رشته مورد علاقه خود داریم این دعوت را قبول نموده و اینکه بعدها نگویند دعوت کردیم، نیامدند، ولی فدراسیون طبق پیش بینی ها فقط زمان را به سود خود معطل کرد و انتهای کار چیزی شد که همه انتظار داشتند.

وی ادامه داد: متأسفم برای کسانی که برای تنظیم و انتشار این بیانیه کوشش کردند. متأسفانه تکواندو در اختیار کسانی است که در پی منافع شخصی خود هستند و به هیچ اسم برایشان مهم نیست که تکواندو به کجا می رود و چه آینده ای دارد؟ تکواندو روز به روز شرایط بدتری پیدا میکندو شک نکنید با ادامه همین فرایند حسرت مدال های آسیایی را هم به زودی خواهیم خورد!

دارنده یک طلا و دو نقره دنیا اضافه کرد: هر زمان که شکستی رخ داده آقایان مسئول بدون توجه به دلایل اصلی و کوشش برای برطرف آنها، با فرار رو به جلو و صدور چنین بیانیه هایی موجبات شکست های بعدی را فراهم کردند. از المپیک پکن با آن اتفاقات گرفته تا لندن 2012، ریو 2016 و حال توکیو 2020، قهرمانی دنیا همه شکست ها را به ذکر دلایل غیر واقع پوشش دادند که در نهایت تکواندو ایران به چنین روزی افتاد.

خداداد در انتها گفت: امیدوارم آقایان دست از سر تکواندو بردارند شاید کسانی باشند که یاری نمایند به این رشته. قهرمانان دلسوزی این رشته هنوز هستند که به داد تکواندو برسند. بدهی شما روز به روز به تکواندو بیشتر می گردد و نمی توانند جبران نمایند. رها کنید کار را تا افرادی بیایند و بدهی شما را جبران نمایند. ما به اسم یک تکواندوکار شرمسار مردم هستیم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 156829

به "بیانیه فدراسیون نظر کارشناسان نیست، از اعتماد ما سوء استفاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه فدراسیون نظر کارشناسان نیست، از اعتماد ما سوء استفاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید