بازیکنان جوان در دربی خطرناک هستند، پرسپولیس شانس ویژه دارد

به گزارش مجله سرگرمی، بیژن ذوالفقار نسب در تبادل نظر با خبرنگاران، با اشاره به حاشیه های به وجود آمده در هر دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران قبل از دربی مرکز گفت: نتایج این تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا درخشان بوده است. بازی های فشرده در این رقابت ها باعث شد تا بازیکنان هر دو تیم در ملاقات قبلی خود در لیگ برتر کمی خسته باشند و تمرکز کافی را برای مسابقات داخلی نداشته باشند.

بازیکنان جوان در دربی خطرناک هستند، پرسپولیس شانس ویژه دارد

کارشناس فوتبال ایران در مورد حاشیه های به وجود آمده درباره انتخاب محمدرضا اکبریان به اسم داور دربی 95 اضافه نمود: مدیریت تیم داوری تأثیر بسیاری در این بازی خواهد داشت. آنها تحت استرس بازی می نمایند و همین موضوع می تواند فشار زیادی را روی داور ایجاد کند. من فکر می کنم اگر قاطعیت لازم در کار داور بازی نباشد جنجال ها و حاشیه هایی رقم خواهد خورد که دربی را بدون بار فنی پیش می برد.

وی ادامه داد: پرسپولیس و استقلال باید مراقب بازیکنان جوان خود باشند. آنها باید شرایط بازی در تیم های عظیم و دیدارهای مهم را درک نمایند. اگر بازیکنان جوان هر دو تیم نتوانند جلوی احساسات کاذب خود را بگیرند چیزی جز ضرر برای تیم شان رقم نخواهند زد. فکر می کنم در این بازی بازیکنان باتجربه می توانند نتیجه را تعیین نمایند.

ذوالفقار نسب درباره شانس برد دو تیم گفت: پرسپولیس شرایط بسیار بهتری دارد. آنها اتحاد و همکاری خیلی خوبی با هم دارند. اعتماد به نفس این تیم بالاست و ضروری است تمرکز خود را روی تک تک دقایق بازی بگذارند. شانس ویژه ای برای پرسپولیس وجود دارد تا این بازی را ببرند.

او درباره گلزنان احتمالی دربی هم صحبت کرد و گفت: هر دو تیم مهاجمانی با هوش بالا دارند که ضربات پایانی را خیلی خوب می زنند و آنها می توانند بازی پرگلی را در صورت کنترل حاشیه های فردی خود رقم بزنند.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 151118

به "بازیکنان جوان در دربی خطرناک هستند، پرسپولیس شانس ویژه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان جوان در دربی خطرناک هستند، پرسپولیس شانس ویژه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید