انگل رکورد فروش فیلم های خارجی زبان را شکست

به گزارش مجله سرگرمی، فیلم سینمایی انگل به کارگردانی بونگ جون هو بیشترین میانگین فروش از هر سینما در سه سال اخیر را شکست.

انگل رکورد فروش فیلم های خارجی زبان را شکست

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، بعد از آنکه فیلم انگل جایزه نخل طلای جشنواره کن را تصاحب کرد و به اولین فیلم کره ای که این جایزه را دریافت نموده است تبدیل شد، رکورد های زیادی را در گیشه شکسته که به تازگی نیز رکورد بیشترین میزان میانگین فروش فیلم خارجی زبان را از آن خود نموده است.

این فیلم که در ژانر کمدی سیاه است، در این هفته 376 هزار و 274 دلار فروخت و با 125 هزار و 421 دلار فروش از سه سالن سینمایی که در اختیار داشت، بهترین میانگین فروش در سه سال اخیر سینمای هالیوود را نیز شکست. رکورد سال 2016 در دست فیلم سینمایی لالالند است که در دسامبر اکران شد و با 176 هزار دلار از پنج سالن سینمایی که در اختیار داشت این رکورد را به نام خود ثبت نموده است. پارازیت اکنون در رتبه بندی کلی این لیست (میانگین فروش از سالن های سینما) رتبه 18 تاریخ سینما و رتبه هشتم را در بین لایو اکشن ها دارد.

انگل که امتیاز 99 از صد را از سوی منتقدان راتن تومیتو دریافت نموده داستان دو خانواده را روایت می نماید که یکی از آن ها فقیر و دیگری ثروتمند هستند. اما داستان این دو خانواده به اتفاقاتی خونین منتهی می گردد. این فیلم نماینده کشور کره جنوبی در اسکار است و در بین 93 نامزد خارجی زبان از مهمترین آن ها محسوب می گردد. هفته آینده تعداد سینما های اکران این فیلم بیشتر خواهد شد.

دیگر فیلم هایی که به صورت محدود اکران شده بودند، فیلم درد و افتخار بود که میانگین 12 هزار و 572 را ثبت نموده و فیم بعدی هم جودی است 1627 سالن سینما در اختیار داشت.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 52421

به "انگل رکورد فروش فیلم های خارجی زبان را شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگل رکورد فروش فیلم های خارجی زبان را شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید