اظهار نظر عجیب آریگو ساکی درباره هو شدن دوناروما: حقش بود!

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا نه تنها از هو شدن دروازه بان این تیم ناراحت نیست بلکه آن را اتفاقی عادی می داند.

اظهار نظر عجیب آریگو ساکی درباره هو شدن دوناروما: حقش بود!

به گزارش خبرنگاران، در حالی که هو شدن جان لوئیجی دوناروما دروازه بان ایتالیا در شب مصاف با اسپانیا در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا مورد انتقاد بسیاری از اهالی فوتبال در این کشور نهاده شد، آریگو ساکی، سرمربی سابق آتزوری، سنگربان سابق میلان را سزاوار چنین رفتاری از سوی طرفداران روسونری دانست.

علت هو شدن دوناروما جدایی وی از میلان در انتها فصل گذشته به عنوان بازیکن آزاد و رفتن به پاری سن ژرمن پس از مخالفت باشگاه با تقاضای او و مدیربرنامه هایش برای افزایش حقوق و حق کمیسیون مربوط به عقد قرارداد نو بود. میلانی ها نه تنها با یک بنر بزرگ در سطح شهر میلان استقبال سردی از سنگربان شماره یک ایتالیا به عمل آوردند بلکه در جریان بازی هم او را هو کردند. این اولین بازگشت دوناروما به شهر میلان پس از جدایی اش از قرمزومشکی پوشان این شهر بود.

ساکی به نشریه گاتزتا دلواسپورت گفت: هرگز در زندگی ام کسی را هو نکرده ام اما گاهی اوقات مردم واقعاً برای انجام چنین اهانت هایی مصمم می شوند. مشخصاً در این بین خیانتی صورت گرفت. در فوتبال هم مانند زندگی روزمره خیانت کردن تاوان دارد و باید آن را پرداخت. بنابراین از هو شدن دوناروما به وسیله چند طرفدار شوکه نشوید.

سنگربان سابق میلان سپس به شرایط فعلی میلان با راهنمایی استفانو پیولی اشاره نمود و سرمربی این تیم را به خاطر تغییر و تحولاتی که در روسونری به وجود آورده ستود.

او گفت: پیولی به میلان هویت داده است. فوتبال خوبی که تیم او با این گروه بسیار جوان از بازیکنان ارائه می نماید، تقریباً یک معجزه است.

روسونری پس از 7 هفته از شروع فصل نو سری A هنوز شکست نخورده است و با کسب 19 امتیاز از 21 امتیاز ممکن در رده دوم جدول قرار گرفته است.

تور روسیه ارزان: تور روسیه ارزان قیمت | تور سوچی، تور مسکو، تور سن پترزبورگ

سبزوار امروز: سبزوار امروز | مجله خبری و تحلیلی سبزوار امروز

سهندبلاگ: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 162098

به "اظهار نظر عجیب آریگو ساکی درباره هو شدن دوناروما: حقش بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهار نظر عجیب آریگو ساکی درباره هو شدن دوناروما: حقش بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید