آقایی: برگزاری ملاقات سپاهان و پرسپولیس لیگ را جذاب تر می نماید، تمدید نکردم اما اول با تیم خودم مذاکره می کنم

به گزارش مجله سرگرمی، مدافع تیم فوتبال سپاهان می گوید در صورت شروع دوباره لیگ، برگزار شدن ملاقات این تیم با پرسپولیس بر جذابیت مسابقات خواهد اضافه کرد.

آقایی: برگزاری ملاقات سپاهان و پرسپولیس لیگ را جذاب تر می نماید، تمدید نکردم اما اول با تیم خودم مذاکره می کنم

سعید آقایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: هیچ وقت تصور نمی کردم که اگر فوتبال نباشد از لحاظ روحی شرایط نامناسبی پیدا کنم. الان حتی باشگاه های بدنسازی هم تعطیل است و دوری از تمرینات گروهی و بازی های رسمی باعث افت بدنی بازیکنان شده است. اگر هم قرار باشد که لیگ را ادامه دهند حتما باید به تیم ها یک ماه فرصت بدهند تا بدنسازی نمایند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا موافق برگزاری و به سرانجام رساندن لیگ سال جاری است؟ گفت: در وهله اول باید سلامتی مردم در نظر گرفته گردد چون فوتبال و هیچ چیز دیگری ارزش این را ندارد که جان مردم به خطر بیفتد. اگر قرار است لیگ ادامه داشته باشد، نباید سلامتی مردم به خطر بیفتد و اگر هم قرار است مسابقات را لغو نمایند، باید طوری تصمیم بگیرند که تیم ها کمترین ضرر را ببینند. ضمناً سلامتی بازیکنان را هم باید در نظر بگیرند، ما هیچ وقت اینقدر استراحت ننموده بودیم و مطمئنا ادامه بازی ها می تواند با مصدومیت بازیکنان هم همراه گردد.

آقایی در مورد اینکه پرسپولیسی ها معتقدند این تیم باید در صورت لغو لیگ سال جاری به عنوان قهرمان معرفی گردد، گفت: هنوز 9 مسابقه دیگر باقی مانده و البته استیناف در مورد بازی ما و پرسپولیس هم حکم نداده است. برگزاری این بازی قطعا لیگ را جذاب تر خواهد نمود و حتی این ملاقات برای استقلال و تراکتور هم مهم است. نمی خواهم دروغ بگویم یا خودشیرینی کنم و قراردادم با سپاهان هم رو به اتمام است ولی این را بگویم که سپاهان قصد داشت با پرسپولیس روبهرو گردد اما اتفاقاتی که در هتل رخ داد باعث شد تا دیر به استادیوم برسیم.

مدافع سپاهان اضافه نمود: اگر این ملاقات برگزار می شد خیلی بهتر بود و امیدوارم در نهایت کمیته استیناف یک حکم عادلانه بدهد. اگر این مسابقه برگزار گردد و ما پرسپولیس را ببریم، اختلاف امتیاز به 7 می رسد ضمن اینکه دیگر تیم ها هم چشم به این بازی دارند و به آنها هم ظلم نمی گردد. ما واقعا قصد داشتیم برابر پرسپولیس بازی کنیم و حالا هم امیدوارم این ملاقات برگزار گردد.

آقایی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکردش در این فصل راضی است؟ گفت: خدا را شکر بد نبود. من 4 پاس گل دادم هر چند که در فصل گذشته عملکرد خیلی بهتری داشتم. سال جاری در دو بازی پشت سر هم بی جهت مصدوم شدم که این موضوع اذیتم کرد، ضمن اینکه بابت چک انتقالم از گسترش فولاد به تراکتور هم درگیری ذهنی داشتم. در نهایت هم مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون از قرارداد سه ساله خودم با باشگاه سپاهان را به باشگاه ماشین سازی دادم و در واقع یک فصل بدون پول بازی کردم.

وی در مورد اینکه برای فصل بعد چه تصمیمی دارد، گفت: این شایعه مطرح شده بود که با سپاهان تمدید کردم ولی اینطور نیست. در نیم فصل که بحث جدایی ام مطرح بود صحبت هایی انجام گرفت اما دیگر مذاکره نکردیم. در حال حاضر سه پیشنهاد دارم که با مدیر برنامه هایم صحبت نموده اند ولی اول با تیم خودم سپاهان صحبت می کنم. از بازی در سپاهان و زندگی در اصفهان راضی هستم و امیدوارم در نهایت یک تصمیم خوب بگیرم. البته برای فصل بعد باید به مسائل اقتصادی هم فکر کنم تا از این بابت ضرر نکنم.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 86145

به "آقایی: برگزاری ملاقات سپاهان و پرسپولیس لیگ را جذاب تر می نماید، تمدید نکردم اما اول با تیم خودم مذاکره می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقایی: برگزاری ملاقات سپاهان و پرسپولیس لیگ را جذاب تر می نماید، تمدید نکردم اما اول با تیم خودم مذاکره می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید