هاجر دباغی: تیم فوتبال بانوان به دیدارهای دوستانه احتیاج دارد

به گزارش مجله سرگرمی، ملی پوش تیم فوتبال بانوان گفت: اگر دیدارهای دوستانه خوبی داشته باشیم می توانیم از مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک2020 نیز صعود کنیم.

هاجر دباغی: تیم فوتبال بانوان به دیدارهای دوستانه احتیاج دارد

به گزارش خبرنگاران ، اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بزرگسال بانوان برای حضور در مرحله دوم رقابت های المپیک 2020 در آموزشگاه ملی فوتبال در حال برگزاری است.

هاجر دباغی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره روند آماده سازی تیم ملی گفت: از اسفندماه سال گذشته به صورت مرتب و مداوم اردوهای تیم ملی در حال برگزاری است و این برای نخستین بار است که ملی پوشان بدون وقفه در اردوها حضور دارند.

وی اضافه نمود: خدا را شکر توانستیم با صعود از مرحله نخست انتخابی المپیک 2020 پاسخ زحمات کادر فنی و کوشش بازیکنان را بدهیم. اگر دیدارهای دوستانه خوبی در ادامه راه داشته باشیم می توانیم از مرحله دوم نیز صعود کنیم. قطعا برگزاری اردوهای تدارکاتی بسیار می تواند در روند آماده سازی تیم ملی تأثیرگذار باشد.

ملی پوش تیم فوتبال بانوان درباره رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان نیز گفت: خدا را شکر هر ساله مسابقات لیگ به سمت پیشرفت می رود. 6 تیم بسیار خوب در رقابت ها حضور دارند و بازیکنان جوان و نوجوان نیز در تیم ها در حال بازی کردن هستند. پخش شدن بازیکنان ملی پوش نیز به قدرتمندتر شدن تیم ها یاری نموده است. به این ترتیب لیگ جذابی را سال جاری شاهد هستیم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9006

به "هاجر دباغی: تیم فوتبال بانوان به دیدارهای دوستانه احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاجر دباغی: تیم فوتبال بانوان به دیدارهای دوستانه احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید