سپاهان &ndash پرسپولیس، نبرد قهرمانی

به گزارش مجله سرگرمی، پرسپولیس حتی اگر ببرد، هم امتیاز با سپاهان در رده دوم می ماند اما سه امتیاز این بازی زردها را به قهرمانی نیم فصل می رساند.

سپاهان &ndash پرسپولیس، نبرد قهرمانی

به گزارش خبرنگاران ، یکشنبه 18،9،97، دیدار معوقه از هفته دوازدهم هجدهمین دوره لیگ برتر، ساعت 16:10، استادیوم نقش دنیا اصفهان

داور: علیرضا فغانی

یاری ها: رضا سخندان ، محمدرضا منصوری

در توصیف حساسیت های این بازی همین بس که بدانیم برانکو ایوانکوویچ، سپاهان را یکی از سه حریف اصلی تیمش معرفی نموده و رویارویی پرسپولیس و سپاهان را دربی خوانده است. دیداری همیشه جذاب و دیدنی که شرایط جدول لیگ هجدهم حساسیت هایش را چندبرابر نموده است. برانکو می گفت دربی و ما می گوییم فینال نیم فصل چرا که برنده این بازی، شانسش برای قهرمان نیم فصل اول بیشتر خواهد شد.

موضوع دیگری که حساسیت های بازی پرسپولیس و سپاهان را پررنگ تر می نماید، دعوای کلامی برانکو با داوران است که بعد از بازی هفته پیش با ذوب آهن شروع شد و طرف دیگرش سپاهانی ها هستند. به خاطر همین حساسیت هاست که فداسیون علیرضا فغانی را برای داوری پرسپولیس و سپاهان معرفی نموده. مهم تر از همه اما بی شکست ماندن پرسپولیس و سپاهان است که هیچکدام تا امروز نباخته اند.

پرسپولیس اگر برنده گردد، 29 امتیازی و با سپاهان هم امتیاز خواهد شد اما باز هم تیم اصفهانی به لطف تفاضل گل بهتر صدرنشین می ماند. حال آنکه تیم قلعه نویی در صورت شکست دادن پرسپولیس 32 امتیازی و احتمالا قهرمان نیم فصل خواهد شد.

چهره ویژه: کی روش استنلی (88)

اینجاست که عیار آقای گل معین می گردد، در نبرد با بهترین خط دفاع لیگ که البته نیمی از آن تغییر نموده اما حضور سیدجلال و شجاع برای محک زدن مهاجم برزیلی کافی است. آیا کی روش می تواند گل هایش را دورقمی نماید؟

چهره ویژه: شجاع خلیل زاده (3)

حضور چند ساله در اصفهان و درخشش در این پرسپولیس توجیه قانع کننده ای است برای توجه به شجاع. مدافعی که بدون شک طرفداران تیم سابقش او را راحت نخواهند گذاشت اما جنگ اصلی در زمین است: جنگ شجاع خلیل زاده با کی روش.

ترکیب احتمالی سپاهان: دروازه بان: پیغام نیازمند، مدافعان: عزت پوقاز، خالد شفیعی، سعید آقایی، محمد ایرانپوریان، هافبک ها: مهدی کیانی، ساسان انصاری، مهرداد محمدی، ولادیمیر کومان، مهاجمان: سجاد شهباززاده، کی روش استنلی

ترکیب احتمالی پرسپولیس: دروازه بان: علیرضا بیرانوند، مدافعان میانی: سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مدافعان کناری: محسن ربیع خواه، سیامک نعمتی، هافبک ها: کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، بشار رسن، مهاجمان: گادوین منشا، علی علیپور

2 - 390

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7872

به "سپاهان &ndash پرسپولیس، نبرد قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان &ndash پرسپولیس، نبرد قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید