با نسل جدید کمپرسورهای اینورتر دوگانه کمتر انرژی مصرف کنید، بیشتر خنک شوید

به گزارش مجله سرگرمی، مهم تر از انرژی های تجدیدپذیر و پاک، لوازم خانگی کم مصرف و یا همان سبز هستند. لوازمی که با بهره گیری از فناوری های فوق پیشرفته بیشترین بهره وری ممکن را در عین کم ترین مصرف انرژی در اختیار شما می گذارند. این لوازم خانگی به تازگی وارد مرحله جدیدی شدند و می توانند قابلیت های بیشتری در راستای مصرف انرژی کمتر در اختیار شما بگذارند. به عنوان مثل فناوری هایی مثل دستیار صوتی ال جی می تواند قابلیت های متنوعی برای کنترل هوشمند دیگر لوازم خانگی و میزان مصرف آنها در اختیار کاربر بگذارد.

با نسل جدید کمپرسورهای اینورتر دوگانه کمتر انرژی مصرف کنید، بیشتر خنک شوید

در این میان ال جی به سراغ توسعه هرچه بیشتر فناوری های پربازده و کم مصرف خود رفته و توانسته با عرضه کمپرسور اینورتر دوگانه تحولی در میزان مصرف کولرهای گازی ایجاد کند. کولرهای گازی جدید ال جی از کمپرسور اینورتردوگانه (Dual Inverter Compressor) با راندمان انرژی بالا استفاده می نمایند و بدون کاهش سرمایش دستگاه، در مصرف انرژی آن صرفه جویی می نماید. کمپرسور اینورتر دوگانه ال جی توسط سازمان آزمایش معتبر جهانی TÜV Rheinland مورد تأیید قرار گرفته است. کولرهای گازی جدید ال جی با این کمپرسور تا 70 درصد برق کمتری مصرف می نمایند و تا 40 درصد سرمایش سریع تری نسبت به دستگاه های تهویه مطبوع هوای غیر اینورتر قدیمی ارائه می دهند. فناوری کمپرسور پیشرفته ال جی باعث می گردد کولر با کمترین میزان صدا کار کند که برای محیط های کوچک و آپارتمان ها ایده آل است. کمپرسور اینورتر دوگانه قابل اعتماد ال جی به عنوان یکی از بهترین های این صنعت، از ضمانتی 10 ساله برخوردار است.

در این محصولات موتور Dual Inverter به گونه ای طراحی گردیده است تا با توجه به میزان دمای هوای اتاق، قدرت موتور را تنظیم نموده و درنهایت باعث می گردد هزینه کمتری بابت مصرف انرژی بپردازید. همچنین قدرت این موتور نیز نسبت به نسل قبل افزایش یافته است و می تواند هوای سرد را به نقاط دورتری پرتاب نموده تا کل اتاق به سرعت خنک گردد. طراحی داخلی موتور به گونه ای است تا از سر و صدای اضافی در هنگام کار کردن بکاهد. این طراحی خاص توانسته صدای موتور اینورتر دوگانه را کاهش داده و بدون آنکه متوجه روشن بودن آن شوید، به کار خود ادامه دهد.

علاوه بر این محصول جدید، دیگر لوازم خانگی ال جی نیز از فناوری موتور اینورتر استفاده نموده و بالاترین درجه مصرف انرژی یعنی A+++ را گرفتن نموده اند. امری که نشان می دهد ال جی به تعهد خود برای فراوری لوازم خانگی فوق پیشرفته و کم مصرف وفادار بوده و توانسته بیشترین کارایی را در قبال کمترین هزینه مصرفی در اختیار کاربران فهیم خود قرار دهد.

در مورد شرکت ال جی الکترونیکس

شرکت ال جی الکترونیکس (KSE: 066570.KS) پیشگام جهانی و مبتکر فناوری در لوازم الکترونیک مصرفی، ارتباطات موبایل و لوازم خانگی است که 87 هزار پرسنل در 113 مکان مختلف دنیا در استخدام خود دارد. ال جی با فروش جهانی 45.22 میلیارد دلاری (50.96 هزارمیلیارد وان کره) در سال 2012، 5 بخش مختلف برای کسب و کار خود ایجاد کرد: بخش سرگرمی های خانگی؛ ارتباطات موبایلی؛ لوازم خانگی؛ تهویه مطبوع و راهکارهای انرژی؛ قطعات خودرو. ال جی الکترونیکس هم اکنون یکی از فراورینمایندگان پیشگام در تلویزیون های صفحه تخت، گوشی های تلفن همراه، دستگاه های تهویۀ مطبوع، ماشین لباسشویی و یخچال است. ال جی الکترونیکس به عنوان ENERGY STAR Partner در سال 2013 شناخته گردیده است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 722

به "با نسل جدید کمپرسورهای اینورتر دوگانه کمتر انرژی مصرف کنید، بیشتر خنک شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با نسل جدید کمپرسورهای اینورتر دوگانه کمتر انرژی مصرف کنید، بیشتر خنک شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید