برای انتخاب دروازه بان مشکل جدی داریم، پسرم به ایران می آید

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال امید پس از خاتمه رقابت های آسیایی جاکارتا روز دهم مهرماه شروع می گردد و زلاتکو کرانچار عملکرد بازیکنان مورد نظرش را در این اردو زیر نظر می گیرد. کرانچار در آستانه شروع تمرینات تیم فوتبال امید ایران جهت حضور در المپیک 2020 صحبت هایی را انجام داد که در پی می خوانید:

برای انتخاب دروازه بان مشکل جدی داریم، پسرم به ایران می آید

می خواهم تعدادی بازیکن را آزمایش کنم

سرمربی تیم فوتبال امید ایران درباره اردوی پیش روی این تیم گفت: اصلی ترین هدف ما در این اردو و خصوصا در مرحله نخست آزمایش تعدادی از بازیکنان است که با آنالیز های انجام شده برای اولین بار دعوت نموده ایم و می خواهیم با میزان توانمندی و شایستگی های آنها بیشتر آشنا شویم. در مراحل بعدی به دنبال انتخاب نفرات نهایی و رسیدن به هماهنگی تاکتیکی مورد نظر خواهیم بود.

با مربیان لیگ ارتباط نزدیک دارم

کرانچار درباره نحوه انتخاب بازیکنان گفت: همانطور که پیش از این هم گفتم ما کوشش کردیم با تمامی مربیان لیگ های مختلف در ارتباط نزدیک باشیم و علاوه بر مسابقات و تمرینات که معیار انتخاب بازیکنان است از نظرات مربیانشان هم استفاده نموده ایم. دستیاران من این پروژه را به خوبی دنبال نموده اند. سهراب بختیاری زاده در برخی از استان ها مثل خوزستان و رضا شاهرودی در تهران و استان های دیگر به تمرینات تیم های مختلف سرکشی کردند و با مربیان گفت و گو داشتند. همچنین عملکرد این بازیکنان را در لیگ برتر و لیگ دسته اول به خوبی زیر نظر گرفتیم. همانطور که می بینید شاهد حضور بازیکنانی از سطوح مختلف هستیم که نشان می دهد انتخاب ها به صورت گسترده انجام شده است.

برای انتخاب دروازه بان مشکل جدی داریم

وی درباره بزرگترین مشکل خود در انتخاب بازیکنان توضیح داد: یکی از مسائل جدی ما در خط دروازه است. امینی شرایط سنی لازم را برای حضور در این بازی ها نخواهد داشت. شهاب عادلی هم مصدوم گردیده و او را در اختیار نداریم. به همین دلیل در گروه نخست اردو که شامل بازیکنان جدید می گردد از چند دروازه بان خوب و مستعد دعوت کردیم تا عملکرد آنها را به خوبی زیر نظر بگیریم. انتخاب دروازه بان برای ما اهمیت زیادی دارد و باید خیلی زود در این زمینه به نتیجه برسیم.

اول بازیکنان جدید را امتحان می کنیم سپس لژیونرها

سرمربی تیم فوتبال امید اضافه نمود: هدف ما این بود که در گروه اول بیشتر بازیکنان جدید را دعوت کنیم و سعی کنیم با توانمندی های آنها آشنا شویم. در گروه دوم که تمرینات آنها از روز یکشنبه هفته آینده شروع می گردد از بازیکنان حاضر در جاکارتا دعوت می گردد و همینطور لژیونرهایی که در این رده سنی می توانند به ما یاری نمایند و حضورشان بسیار تاثیرگذار است.

بازیکنان جوان احتیاج به تجربه در لیگ دارند

زلاتکو کرانچار درباره خصوصیات انتخاب بازیکنان جوان از بین تیم های داخلی گفت: برای ما اهمیت زیادی دارد که بازیکنان مورد نظر بتوانند در تیم های خودشان بازی نمایند. در این زمینه با مربیان باشگاهی صحبت نموده ایم و باز هم صحبت خواهیم کرد. اصرار نداریم که حتما این بازیکنان در ترکیب تیم خودشان فیکس باشند اما حداقل اگر به عنوان ذخیره هم وارد میدان شوند تجربه بیشتری کسب می نمایند. این بازیکنان هم احتیاج به تجربه بازی در لیگ دارند و هم باید در فرم بازی باشند که این اتفاق با همکاری مربیانشان میافتد. البته طبیعتا مربی تحت فشار واقع شده است و به دنبال نتیجه گیری است. من این شرایط را درک می کنم اما باور کنید می گردد به این بازیکنان اعتماد کرد. حتما به یاد می آورید که در سپاهان به چند بازیکن جواب اعتماد کردم و فرصت دادم. بازیکنانی مثل مهدی شریفی، سرلک، علی کریمی و مرادمند. الان هم باید بگویم خیلی از بازیکنان فعلی تیم امید توان حضور در ترکیب تیم های اصلی خودشان را دارند و حتی می توانند تاثیرگذار باشند.

درباره نتایج تیم در جاکارتا به کمیته فنی شرح دادم

وی در خصوص جلسه اخیر خود با اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال توضیح داد: طبق روال ابتدا گزارشی از مسابقات آسیایی جاکارتا ارائه کردیم و سپس مباحثی در خصوص برنامه ها و اردوهای تیم مطرح شد که امیدواریم تمامی این برنامه ها با حمایت کامل انجام گردد. بر اساس مذاکراتی که صورت گرفت با حمایت مدیران و روسای فدراسیون همچنین کلیه اعضا در بخش های مختلف امیدواریم بتوانیم با تیمی قدرتمند در مسابقات انتخابی حاضر شویم و به نتیجه مطلوب برسیم. من باور دارم که این تیم می تواند موفق بگردد اما در این راه به همدلی و حمایت همه جانبه احتیاج داریم تا بتوانیم هدفی بزرگ را محقق سازیم و فوتبال ایران را به المپیک برسانیم.

پسرم به ایران می آید

کرانچار درباره حضور پسر فوتبالیتش در ایران گفت: دوره فوتبال پسرم تمام گردیده و او حالا به عنوان سفیر و نماینده فیفا به کشورهای مختلف سفر می نماید. او تا یک ماه دیگر هم به ایران سفری می آید و حتی در تمرینات تیم امید هم حاضر خواهد شد. به طور کلی او به ایران علاقه دارد. من و همه اعضای خانواده ام واقعا ایران را دوست داریم وبه این کشور احساس خاصی داریم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4281

به "برای انتخاب دروازه بان مشکل جدی داریم، پسرم به ایران می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای انتخاب دروازه بان مشکل جدی داریم، پسرم به ایران می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید