اجرای طرح مسیر گردشگری شهرستان کارون پیگیری می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کارون از پیگیری طرح مسیر گردشگری این شهرستان در مسیر پل پنجم اهواز، روستای عمیره یا روستای حقوق بشر، روستای مظفریه، روستای غزاویه بزرگ و روستای طرفای اطلاع داد.

اجرای طرح مسیر گردشگری شهرستان کارون پیگیری می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، حسن ناصر رئیس اداره میراث فرهنگی کارون، امروز شنبه 7 مهر با اعلام این خبر اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه های بخش روستایی در نمایشگاه بین المللی تهران به دعوت از بخشداری مرکزی شهرستان با حضور استاندار خوزستان و فرماندار شهرستان و همچنین برگزاری نمایشگاه اشتغال شهرستان کارون و کسب رتبه دوم خوزستان به دعوت از فرمانداری و با همکاری جهاد کشاورزی از جمله اقدامات میراث فرهنگی کارون در نیمه نخست امسال بوده است.

او با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره برداشت انگور شهرستان کارون با حضور مسئولان سراسر استان و استقبال بسیار خوب مردم کشور اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه توانمندی های بخش صنایع دستی و غذاهای محلی در اداره میراث فرهنگی به مناسبت دهه کرامت با حضور فرماندار به مدت 10 روز نیز از دیگر اقدامات انجام گردیده بود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کارون در ادامه از پیگیری آغاز مرمت پروژه پل کوت سید صالح به عنوان تنها اثر ثبت ملی شهرستان کارون اطلاع داد.

ناصر مطرح نمود: برگزاری نمایشگاه ظرفیت های جدید شناسایی گردیده شهرستان با همکاری کانون کارآفرینان شهرستان در منطقه کانتکس به مدت سه روز، برگزاری جشنواره استانی برداشت رطب و خرما شهرستان کارون و همچنین ساماندهی بخش سرمایه گذاری و همکاری برای نهایی شدن پرداخت تسهیلات پرونده ماهی طلایی به عنوان یک سفره خانه منحصر به فرد در خوزستان از دیگر اقدامات انجام گردیده در این اداره است.

او بیان نمود: پیگیری طرح مسیر گردشگری آبی شهرستان در چندین نوبت به منظور برطرف موانع موجود و مکان یابی مناسب برای احداث اسکله و تعریف یک مسیر گردشگری با جاذبه های متفاوت در مسیر گردشگری شهرستان از جمله اقدامات مهم میراث فرهنگی کارون بود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کارون در خاتمه اطلاع داد: پیگیری و چندین نوبت بازدید به منظور ایجاد یک مجتمع تفریحی و اقامتی در روستای عطیش با همکاری فرمانداری شهرستان و پیگیری معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خوزستان، احیای پخت کلوچه محلی و سنتی مظفریه و همچنین احیای فراوری کفش چرم دست دوز استاد معاوی نیز از دیگر اقدامات این اداره در نیمه نخست امسال بودند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4168

به "اجرای طرح مسیر گردشگری شهرستان کارون پیگیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح مسیر گردشگری شهرستان کارون پیگیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید