980 خودروی تاکسی و شخصی تحت پوشش سیستم مدیریت شهری همدان است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، کامران گردان پیش از ظهر شنبه در همایش توجیهی و آموزشی رانندگان سرویس مدارس شهر همدان عنوان نمود: این نشست های هم اندیشی میتواند شرایط موجود ترافیکی شهر را هر چه بهتر بهبود بخشد.

980 خودروی تاکسی و شخصی تحت پوشش سیستم مدیریت شهری همدان است

وی گفت: سرویس های مدارس از ضروریات جامعه شهری محسوب می شوند و ساماندهی و نظارت بر عملکرد مطلوب آن و همچنین ارتقای فرهنگ رانندگی از مهمترین دغدغه های مجموعه مدیریت شهری است.

گردان از رانندگان سرویس مدارس درخواست کرد با رعایت اصول رانندگی و حداکثر احتیاط، امنیت رفت وآمد دانش آموزان را تسهیل دهند.

وی همچنین گفت: رانندگان شهری به عنوان سفیران فرهنگی جامعه باید مراقب رفتارهای اجتماعی خود باشند، زیرا در زمینه ماندگاری چند روزه گردشگران در شهر تأثیرگذار خواهد بود.

رئیس شورای شهر همدان ادامه داد: برخورد رانندگان سرویس مدارس نیز اهمیت زیادی دارد، زیرا دانش آموزان نسل جدید به رغم بازیگوشی هایشان، باهوش و مطلع به مسائل روز هستند و تمام مباحث را در ذهن خود ثبت می نمایند.

گردان بیان نمود: شهر همدان از لحاظ غنای فرهنگی، نظم و وضعیت مناسب شهری و بسیاری از ظرفیت های دیگر مورد توجه دنیا قرار گرفته و به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی و همچنین پایلوت شهر سبز پایدار از سوی مجمع دنیای شهرهای اسلامی انتخاب گردیده است.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه مصوبات رانندگان شهری در صحن شورا با در نظر دریافت شرایط جامعه لحاظ میگردد، بر این نظر هستیم تا بسته های تشویقی برای آنها اعمال گردد.

گردان ادامه داد: تاکنون 980 خودروی تاکسی و شخصی تحت پوشش سیستم مدیریت شهری قرار گرفته و قصد داریم این تعداد را به هزار و 500 مورد خودرو برسانیم.

وی همچنین اطلاع داد: در خاتمه سال تحصیلی جاری نیز تعدادی از رانندگان نمونه سرویس مدارس شناسایی و معرفی خواهند شد تا الگوهای مناسب در این زمینه شناخته شوند.

رئیس پلیس راهور استان همدان نیز در ادامه گفت: با شروع بازگشایی مدارس و تردد دانش آموزان شاهد افزایش سفرهای ترافیکی در شهر خواهیم بود که دغدغه ایجاد امنیت این قشر از جامعه برای خانواده ها، مسئولان آموزش و پرورش و نیروهای امنیتی در ذهن خطور می نماید.

علی فکری با تأکید بر اینکه عکس العمل رفتارهای رانندگان بر مسائل اخلاقی، محورهای اجتماعی و اقتصادی تأثیرگذار خواهد گذاشت، اضافه نمود: رانندگان سرویس های مدارس هم باید الگوی رفتارهای اجتماعی برای دانش آموزان باشند و مسئولان مدارس نیز ساعات تردد سرویس مدارس را به مانند یکی از ساعات دروس دانش آموزان ببینند.

فکری با تأکید بر اینکه مسائل فنی و ایمنی رانندگان را با پیگیری بیشتر آنالیز خواهیم کرد، گفت: با احصای مسائل سال گذشته بر این نظر هستیم تصادفات را به حداقل برسانیم و هر سال به سمت قانونمندتر شدن، پیش می رویم.

وی ابراز امیدواری کرد: با ارتقای فرهنگ رانندگی، به مرحله ای برسیم که نیازی به اعمال قانون نباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3614

به "980 خودروی تاکسی و شخصی تحت پوشش سیستم مدیریت شهری همدان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "980 خودروی تاکسی و شخصی تحت پوشش سیستم مدیریت شهری همدان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید