51 عملیات امدادی توسط هلال احمر صورت گرفت، رهاسازی 16 خودرو از سیل

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سعید یعقوبی با اشاره به انجام 51 عملیات سیل و آبگرفتگی طی 24 ساعته گذشته در قم اعلام کرد: جمعیت هلال احمر با فراخوان 146 نفر نجاتگر در قم و بخش های استانی و بکارگیری تجهیزات لازم از جمله، 19 پمپ لجن کش و کف کش و 5 دستگاه خودروی یاری دار سبک و 5 دستگاه آمبولانس یاری دار، اقدام به انجام این عملیات ها نموده است.

51 عملیات امدادی توسط هلال احمر صورت گرفت، رهاسازی 16 خودرو از سیل

وی از رهاسازی 16 خودروی گرفتار در سیلاب محورهای مواصلاتی استان اطلاع داد و اضافه نمود: این خودروها در بخش های سلفچگان، قمرود و روستاهای تابعه نیزار، جعفریه گرفتار شده بودند که با کوشش نیروهای امدادی رهاسازی شدند.

یعقوبی تخلیه آبگرفتگی 26 منزل مسکونی و ساختمان اداری از سیلاب را از دیگر عملیات های اجرا شده در 24 ساعت گذشته مطرح نمود و گفت: این عملیات ها در مناطق قنوات قمرود، علی آباد نیزار، وشنوه و جنت آباد اجرا شده است.

وی اعلام کرد: تخلیه آبگرفتگی 6 واحد دامداری در شهرک دام شهر و همچنین تخلیه آبگرفتگی زیرگذرهای اتوبان کاشان، و جاده قدیم قم- تهران به درخواست اداره کل راهداری به یاری پمپ های کف کش از دیگر اقدامات اجرا شده به شمار می رود.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم اظهار داشت: یک مورد عملیات جست جو و نجات فرد گمشده در اثر بارش در منطقه ملک آباد از دیگر فعالیت های تیم های امدادی هلال احمر قم در شبانه روز گذشته بوده است.

یعقوبی به آماده باش کامل نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان قم جهت اجرای مرحله دوم عملیات ها اشاره نمود و از مردم خواست در صورت احتیاج به یاری با سامانه 112 تماس بگیرند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17363

به "51 عملیات امدادی توسط هلال احمر صورت گرفت، رهاسازی 16 خودرو از سیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "51 عملیات امدادی توسط هلال احمر صورت گرفت، رهاسازی 16 خودرو از سیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید