کلوپ: برخوردم با هندرسون سوءتفاهم بود

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی لیورپول می گوید صحنه جنجالی که در بازی اخیر تیمش مقابل منچستریونایتد رخ داد سوءتفاهم بوده است.

کلوپ: برخوردم با هندرسون سوءتفاهم بود

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول این خبر که میان او و هافبک انگلیسی تیمش جردن هندرسون اختلافات به وجود آمده است را تکذیب کرد.

در جریان بازی بدون گل یکشنبه شب تیم های منچستریونایتد و لیورپول، به نظر می رسید که کلوپ و هندرسون در کنار زمین با یکدیگر وارد مشاجره شدند و سرمربی آلمان در حال تذکر دادن به هافبک تیمش است. این دو در نهایت با یکدیگر دست دادند تا ماجرا انتها پیدا کند. با این حال شایعه ای بعد از بازی منتشر شد مبنی بر اینکه کلوپ و هندرسون در انتها بازی در رختکن هم با یکدیگر درگیری لفظی داشته اند.

کلوپ در این خصوص گفت: ممکن است در رختکن داد زده باشم اما در آن زمان هندرسون حتی در رختکن حضور نداشت چون رفته بود تست دوپینگ بدهد. هیچ مسئله ای در کار نبود. این فقط یک شایعه است. بعد از بازی هیچ اتفاقی رخ نداد و ما کاملاً با هم خوب هستیم. درباره بازی، درباره موقعیتی که برای بردن بازی داشتیم و کارهایی که انجام دادیم با هم صحبت کردیم و بعد از آن هم به خانه برگشتیم.

کلوپ سپس به صحنه بحث برانگیزی که در کنار زمین شکل گرفت - وقتی به نظر می رسید که دارد ناراحتی خود از دست ندادن هندرسون با او را به این بازیکن انگلیسی تذکر می دهد - اشاره نمود و گفت: در این باره هم سوءتفاهم شده است. خیلی واضح است. زمانی که یک بازیکن زمین را ترک می نماید، ما با هم دست می دهیم. زمانی که هندرسون داشت از زمین بازی خارج می شد، با شکیری صحبت می کردم و به همین دلیل هندرسون رفت. به او نگفتم صبر کن تا بیایم و با هم دست بدهم. به همین دلیل او رفت تا از طرفداران تشکر کند و من فکر کردم که او دست نداده رفته است. به همین دلیل برگشتم و به او گفتم که برگردد و با من دست بده! آن زمان بود که همه دچار سوءتفاهم شدند چون هندو قصد داشته با من دست بدهد اما من متوجه نشده ام. اینطور بود که یک سوءتفاهم شکل گرفت.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13776

به "کلوپ: برخوردم با هندرسون سوءتفاهم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: برخوردم با هندرسون سوءتفاهم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید