کرمان، جلالی: طرفداران گل گهر حوصله به خرج دهند تیم ما بهتر می گردد، بازیکنانم مرا به آینده امیدوار کردند

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد و گفت که آنها او را به آینده امیدوار نموده اند.

کرمان، جلالی: طرفداران گل گهر حوصله به خرج دهند تیم ما بهتر می گردد، بازیکنانم مرا به آینده امیدوار کردند

به گزارش خبرنگاران از سیرجان، مجید جلالی پس از تساوی بدون گل تیم گل گهر سیرجان مقابل پیکان در هفته نهم لیگ برتر گفت: وقتی در خانه مساوی می کنید نمی توانید بگویید نتیجه خوبی گرفته اید. البته برای رضایتم از بازی تیم دو دلیل دارم. اول اینکه در بخش دفاع نظم خوبی داشتیم و هیچ موقعیتی به حریف ندادیم. دلیل دیگر اینکه ما امروز شش غایب داشتیم. سجاد آشوری را با مسکن راهی میدان کردیم. حتی پیمان رنجیری را هم با پنج جلسه تمرین به زمین فرستادیم. با تمام این مسائل و داشته های مان بازی بدی انجام ندادیم. در حال حاضر محدودیت های ما زیاد است و هم شما (خبرنگاران) و هم طرفداران باید حوصله به خرج دهید تا شرایط بهتر گردد. اطمینان داشته باشید بازیکنان ما هر آنچه داشتند را در زمین ارائه کردند.

وی در ادامه اضافه کرد: نفرات غایب ما از بازیکنان اصلی مان بودند. من امروز به بازیکنانم گفتم که نتیجه تساوی در خانه راضی کننده نیست، اما امروز طوری ظاهر شدید که مرا به آینده امیدوار کردید. برای اینکه شرایط تغییر کند، واقعاً به زمان احتیاج داریم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در واکنش به این سؤال که چرا تیمش مصدومان زیادی دارد، خاطر نشان کرد: الان زمان خوبی برای صحبت کردن در خصوص این مسائل نیست. ما هفته پیش در تهران روی چمن مصنوعی بازی کردیم و بعد از آن در نجف شهر که زمینی سفتی داشت، تمرین کردیم که خیلی خسته مان کرد. در شرایط موجود خیلی باید مراقب نفرات مان باشیم. ما هر کاری را که لازم باشد، برای بهبود وضعیت تیم گل گهر انجام می دهیم، اما برای یکسری اقدامات باید زمانش برسد.

جلالی در خصوص عملکرد خوب خط دفاع تیم گل گهر و البته ضعف خط حمله این تیم توضیح داد: به نکته خوبی اشاره کردید. ما امروز به تیمی موقعیت ندادیم که با 15 گل زده بهترین خط حمله لیگ را دارد، اما در خصوص خط حمله تیم مان باید بگویم، احتیاج به زمان داریم تا بهتر شویم. گفتم که از مساوی راضی نیستم، اما وقتی می گویم به دو دلیل رضایت دارم، یعنی اینکه اول گل نخوردیم. در خط رنجبری هنوز به شرایط ایده آل نرسیده است. در این بین تابارز توانایی های زیادی دارد. برزای با تمام وجودش بازی کرد و ایرادی بر او وارد نیست. محمود آبادی بازیکنی کم تجربه است، اما خیلی کوشش می نماید. زینالی هم همین طور. اگر سجاد (آشوری) از زمین بیرون نمی رفت و بایرامی را هم داشتیم شاید در خط حمله اوضاع مان بهتر بود.

وی در خصوص استرسی که در بین بعضی از بازیکنان تیم گل گهر وجود دارد، یادآور شد: بله، این طبیعی است. ما موقعیت خوبی در جدول نداریم و این مسئله فشار و استرس را روی بازیکنان زیاد می نماید. بارها به بازیکنانم گفته ام که می توانید بهتر از این باشید و امروز دیدید که در نیمه دوم بهتر شدیم. ما برنامه ریزی نموده ایم که تا انتها نیم فصل 10 امتیاز دیگر بگیریم که در این صورت برای نیم فصل دوم خیلی شرایط مان بهتر خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر با بیان اینکه مصدومیت سجاد آشوری جدی نیست درباره آینده تیمش گفت: ما براساس موجودی مان باید از تیم انتظار داشته باشیم. نمی توانیم روی نفرات فعلی مان فشار زیادی وارد کنیم. به هرحال نفرات ما همین هایی هستند که می بینید و من نمی توانم همین داشته های خود را تخریب کنم، چرا که با همین داشته ها باید 10 امتیاز دیگر تا انتها نیم فصل کسب کنیم. همان طور که اشاره داشتم در نیم فصل بهتر می گردد برای بهبود تیم تصمیم گیری کرد.

جلالی در انتها راجع به اینکه چرا نفرات خطوط هافبک و حمله تیمش در بازی هوایی مشکل داشتند، یادآور شد: همین تیم پیکان 14 گل خورده دارد که هشت گل آن روی بازی هوایی بوده است. ما در طول هفته بازی هوایی را تمرین کردیم. در 20 دقیقه انتهای نفرات تهاجمی مان را زیاد کردیم تا از ارسال روی جناحین به گل برسیم. اگر یکی از موقعیت های مان را گل می کردیم روی برنامه ریزی بود که داشتیم. ما مقابل سپاهان با یک روش بازی کردیم و مقابل پیکان روش دیگری را در نظر گرفتیم. همان طور که برای بازی با شاهین شهرداری بوشهر برنامه خاص خودمان را داریم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 56422

به "کرمان، جلالی: طرفداران گل گهر حوصله به خرج دهند تیم ما بهتر می گردد، بازیکنانم مرا به آینده امیدوار کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمان، جلالی: طرفداران گل گهر حوصله به خرج دهند تیم ما بهتر می گردد، بازیکنانم مرا به آینده امیدوار کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید