کارنامه کنکور دکتری 97 منتشر شد

به گزارش مجله سرگرمی، حسین توکلی در مصاحبه با خبرنگاران اضافه نمود: اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری Ph.D نیمه متمرکز سال 1397 کلیه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در سایت سازمان سنجش اعلام گردیده است و نتایج مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

کارنامه کنکور دکتری 97 منتشر شد

وی اضافه نمود: کارنامه داوطلبان واجد شرایط آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1397 امروز 6 شهریور منتشر شد و داوطلبان تا پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون از طریق سایت سازمان سنجش در صورتی که درباره مندرجات کارنامه مذکور سوالی داشته باشند، می توانند حداکثر تا تاریخ 15 شهریور 97 منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان سنجش اقدام نمایند.

توکلی اضافه نمود: پذیرفته شدگان نهایی هر یک از کدرشته محل های تحصیلی برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت نام (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) ابتدا به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی مراجعه نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: در صورت نبودن برنامه زمانی خاص در پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه، پذیرفته شدگان ضروری است که در یکی از روزهای چهارشنبه 7 شهریور و یا شنبه 10 شهریور با توجه به شرایط و ضوابط اعلام گردیده برای ثبت نام به دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه نمایند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1724

به "کارنامه کنکور دکتری 97 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارنامه کنکور دکتری 97 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید