پخش رادیو بهزیستی در همدان شروع می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت:بر اساس توافقنامه سازمان بهزیستی با صداوسیمای مرکز همدان، برنامه رادیو بهزیستی از فردا از موج رادیو همدان پخش خواهد شد.

پخش رادیو بهزیستی در همدان شروع می گردد

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از همدان،مهدی دیناری ، مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت: بر اساس توافقنامه سازمان بهزیستی با صداوسیمای مرکز همدان، برنامه رادیو بهزیستی از فردا 4 آبان ماه تا انتها سال، به صورت روزانه و در ساعت 12:45 از موج رادیو همدان پخش خواهد شد.

او بیان نمود: مردم می توانند با شماره پیامکی 30000811 با رادیو بهزیستی در ارتباط باشند و مسائل خود را با مسئولان و مدیران این حوزه در میان بگذارند، علاوه بر این در روز افتتاحیه مدیرکل بهزیستی استان و در دیگر روز ها معاونین و کارشناسان صحبت خواهند کرد.

مدیرکل بهزیستی استان همدان با بیان اینکه رادیو بهزیستی یک برنامه دو طرفه میان مردم و مسئولان حوزه بهزیستی همدان است، اضافه نمود: هدف از راه اندازی این برنامه، دسترسی راحت تر مردم به مسئولان و مدیران و حل بهتر مسائل هم استانی ها است.

دیناری افزود: بعلاوه امیدواریم با پخش این برنامه جامعه هدف حق و حقوق خود را شناخته و با اطلاعاتی که به وسیله کارشناسان داده می گردد جهت رسیدن به خواسته هایشان هموار گردد.

مدیرکل بهزیستی استان همدان با اشاره به اینکه هدف دیگر این برنامه شناساندن سازمان بهزیستی به مردم است، ادامه داد: به عنوان نمونه در برنامه رادیو بهزیستی شهروندان با جهت های گرفتن فرزندخواندگی و مسائلی از این دست آشنا می شوند.

منبع ایسنا

غ

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 163531

به "پخش رادیو بهزیستی در همدان شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش رادیو بهزیستی در همدان شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید