پارگی رباط صلیبی وینیسیوس نفس رئال بی رمق را گرفت

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- تیم رئال مادرید گیج و سردرگم از شکست تحقیرآمیز مقابل آژاکس و حذف از لیگ قهرمانان اروپا، خبر مصدومیت وینیسیوس جونیور مهاجم برزیلی خود را از ناحیه رباط صلیبی پای راست تایید کرد؛ مصدومیتی که دست کم هشت هفته او را خانه نشین خواهد نمود.

پارگی رباط صلیبی وینیسیوس نفس رئال بی رمق را گرفت

به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه عطف به گزارش پزشکی منتشر شده از سوی کهکشانی ها نوشت: پس انجام آزمایشات بر روی وینیسیوس جونیور، تعیین شد که این بازیکن از ناحیه مفصل پای راست دچار آسیب دیدگی شده است.

مهاجم برزیلی 18 ساله در جریان نیمه نخست بازی مقابل آژاکس با چشمانی اشکبار مجبور به ترک زمین شد؛ دیداری که در نهایت با نتیجه چهار بر یک به سود نماینده هلند به خاتمه رسید تا این تیم در مجموع 2 بازی رفت و برگشت با نتیجه پنج بر سه راهی یک چهارم نهایی گردد.

با این حال، باشگاه رئال مادرید طبق معمول اطلاعاتی در مورد مدت دوری وی از میادین منتشر نکرده است اما گزارش رسانه های اسپانیایی حاکی از آن است که این بازیکن دست کم 2 ماه خانه نشین خواهد شد و این بدان معنا است که جوان مستعد برزیلی تقریبا تمام بازی های سفیدپوشان در لالیگا را از دست خواهد داد.

علاوه بر این، مهاجم نوظهور مادریدی ها در فصل پرنوسان برنابئو، در بازی های محبت آمیز تیم ملی کشورش مقابل پاناما و جمهوری چک که اواخر ماه جاری برگزار می گردد و می توانست نخستین حضور ملی وی لقب بگیرد، غایب خواهد بود.

ورزشی**3991**9129

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: ایرنا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14819

به "پارگی رباط صلیبی وینیسیوس نفس رئال بی رمق را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارگی رباط صلیبی وینیسیوس نفس رئال بی رمق را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید