نعمتی: نامزدهای ریاست فدراسیون کشتی وارد حاشیه نشوند

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست فدراسیون کشتی گفت: خواهشی که از نامزدهای ریاست فدراسیون دارم، به خصوص کسانی که سال ها برای کشتی زحمت کشیده اند و یک ثروت ملی برای کشور و به ویژه کشتی هستند، این است که وارد فضای حاشیه نشوند.

نعمتی: نامزدهای ریاست فدراسیون کشتی وارد حاشیه نشوند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، بهروز نعمتی در مراسم معارفه خود با بیان این مطلب گفت: با مدیریت صحیح و استفاده از همه تفکرها که در کشتی حضور دارد، به ویژه پیشکسوتان و بزرگان کشتی و همچنین تمامی خانواده کشتی که خانواده بزرگی است کار را پیش می بریم و باید بتوانیم در این راه از نظرات همه صاحبنظران نهایت استفاده را ببریم.

وی ادامه داد: در این بین تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان ما نباید آسیب ببینند و ما در مقطعی هستیم که رقابت های جهانی و گزینشی المپیک را در پیش داریم و در کنار آن تیم های نوجوانان و جوانان ما نیز رقابت های آسیایی و جهانی را در پیش دارند و باید با همفکری و کوشش، کار به خوبی پیش برود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی توضیح داد: در بحث انتخابات هم باید فضا را به گونه ای هماهنگ کنیم که کاندیداها رأی خود را بواسطه رای مجمع بدست آورند، زیرا نظام ما نظام مردم سالاری است و هرکس در هرکجا بخواهد رأی بیاورد باید در فرآیند انتخابات شرکت کند و در نهایت روسای هیأت های کشتی استان ها و سایر اعضای مجمع باید به کسی برسند که جامع الشرایط اداره کشتی باشد.

نعمتی تاکید نمود: خواهشی که از کاندیداهای محترم دارم بخصوص کسانی که سال ها برای کشتی زحمت کشیده اند و یک ثروت ملی برای کشور و به ویژه کشتی هستند، این است که وارد فضای حاشیه نشوند.به نظر من فضای جنجالی که امروز در فضای مجازی می بینیم نباید باشد و تقاضایم از همه این عزیزان این است که یادشان باشد که سال ها در کنار هم و در اردوها بودند و این ایام زودگذر است و رفاقت ها است که می ماند. و اینکه این حواشی وجود داشته باشد برای کشتی و مجمع انتخابات آن بد خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: کشتی از قدیم ورزش پهلوانی و با منش جوانمردی بوده و ما معتقدیم که مقتدای مان آقا امیر المومنین (ع) است و از دوستان کشتی گیر می خواهم که وارد مسائل حاشیه ای نشوند و فقط تبلیغ خودشان و توانمندی هایی را که دارند انجام دهند چرا که تخریب همدیگر کار درستی نیست و به دور از منش پهلوانی است.

نعمتی گفت: دوست نداشتم در رأس مجموعه کشتی باشم و سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان نیز در جریان این موضوع هستند اما در چند جلسه به بنده اصرار شد که این مسئولیت را قبول کنم و به اصطلاح کشتی گیران فن بدل خوردم، اما در ادامه باید کوشش کنیم که انتخابات برگزار گردد. در این بین خیلی از عزیزان ما به گونه ای رفتار می نمایند که این انتخابات شاید سر موعد انجام نمی گردد اما این اطمینان را می دهم که انتخابات انجام می گردد. اگر این مسئولیت را پذیرفتم با قدرت آمدم تا یاری کنم که نگرانی وجود نداشته باشد و شاید بعضا هم در فضای رسانه ها مسائلی مطرح گردد، اما آنچه مهم است این است که کشتی بزرگ است و نباید کاری کنیم که بزرگی کشتی آسیب ببیند و امیدوارم که در این راه خدا ما را یاری کند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 22112

به "نعمتی: نامزدهای ریاست فدراسیون کشتی وارد حاشیه نشوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نعمتی: نامزدهای ریاست فدراسیون کشتی وارد حاشیه نشوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید