نبی: قرار شد مدیریت باشگاه برای پرداخت مطالبات برانکو اقدام کند، از AFC نه از فیفا طلب داریم

به گزارش مجله سرگرمی، مهدی محمد نبی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بیان کرد، این باشگاه از فیفا طلب دارد نه کنفدراسیون فوتبال آسیا.

نبی: قرار شد مدیریت باشگاه برای پرداخت مطالبات برانکو اقدام کند، از AFC نه از فیفا طلب داریم

مهدی محمد نبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص نشست امروز (یکشنبه) هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: جلسه بسیار خوبی بود و چند مبحث در آن مطرح شد که اولین آن مطالبات آقای برانکو بود. قرار شد آقای عرب در این زمینه اقدام لازم را انجام دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که باشگاه پرسپولیس با توجه به دریافت همه پاداش خود از AFC و خرج کردن آن در حال حاضر مطالبات برانکو را از کجا می خواهد تأمین کند؟، یادآور شد: همان طور که گفتم مدیرعامل باشگاه در این زمینه اقدامات لازم را انجام خواهد داد. ضمن اینکه مطالبات سرمربی محترم تیم هم از محل درآمد حاصل از حامیان اقتصادی باشگاه و بخش تجاری باشگاه است که تأمین و پرداخت خواهد شد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در خصوص رسیدگی به وضعیت حامیان اقتصادی باشگاه و قرارداد های تجاری باشگاه در این جلسه بحث و آنالیز شد که ادامه بحث در این مورد موکول شده به روز سه شنبه این هفته که نشست دیگری را برگزار خواهیم کرد.

مهدی محمدنبی در ادامه راجع به اینکه آیا واقعاً باشگاه پرسپولیس طلبی از AFC دارد یا خیر، گفت: باشگاه از فیفا طلب دارد. در واقع پاداش حضور ملی پوشان باشگاه پرسپولیس در جام جهانی 2018 هنوز به باشگاه ما پرداخت نشده است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19344

به "نبی: قرار شد مدیریت باشگاه برای پرداخت مطالبات برانکو اقدام کند، از AFC نه از فیفا طلب داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبی: قرار شد مدیریت باشگاه برای پرداخت مطالبات برانکو اقدام کند، از AFC نه از فیفا طلب داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید