ملی پوشان کاراته ایران وارد مادرید شدند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، هفتمین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته جمعه هفته جاری با حضور 737 کاراته کا از 89 کشور به میزبانی اسپانیا در سالن پاولوین شهر مادرید آغاز و سه روز به طول خواهد انجامید. اعضای تیم ملی کشورمان با ترکیب 10 کاراته کا در دو بخش مردان و زنان ظهر روز گذشته تهران را به قصد حضور در این مسابقات ترک کردند.

ملی پوشان کاراته ایران وارد مادرید شدند

ملی پوشان اعزامی کشورمان بعد از ترک تهران، راهی دوحه شده و پس از توقفی چند ساعته با مادرید سفر کرده و ساعت یک بامداد به وقت تهران وارد هتل جیانویت مخحل اقامت خود شدند.

علی اصغر آسیابری، بهمن عسگری، امیرمهدیزاده، سجاد گنج زاده، ذبیح الله پورشیب، صالح اباذری، طراوت خاکسار، سارا بهمنیار، رزیتا علیپور و حمیده عباسعلی کاراته کاهای ملی پوش کشورمان هستند که با هدایت سید شهرام هروی و سمانه خوش قدم در این مسابقات به روی تاتامی می فرایند.

بر اساس برنامه اعلام شده، وزن کشی، قرعه کشی و جلسه مربیان پنجشنبه 7 آذرماه ساعت 17 به وقت محلی انجام می شود. جمعه هشتم آذرماه در روز نخست مسابقات کومیته انفرادی اوزان 60-، 67-، 75- مردان و اوزان 50- و 55- کیلوگرم زنان به همراه کاتای انفرادی زنان و تیمی مردان برگزار خواهد شد.

شنبه نهم آذرماه در روز دوم این رقابتها مبارزات کاراته کاهای اوزان 61-، 68- و 68+ کیلوگرم زنان، 81- و 84+ کیلوگرم مردان به همراه کاتای انفرادی مردان و تیمی زنان انچام خواهد شد. در روز پایانی، یکشنبه دهم آذرماه نیز رقابتهای فینال و توزیع جوایز برگزار خواهد شد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 60943

به "ملی پوشان کاراته ایران وارد مادرید شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوشان کاراته ایران وارد مادرید شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید