مشخصات فنی و قیمت گوشی شیائومی ردمی 8 مشخص شد

به گزارش مجله سرگرمی، بعد از دیده شدن مشخصات گوشی شیائومی ردمی 8 در وب سایت TENNA، اینبار شاهد انتشار جزئیاتی از این گوشی در وب سایت شرکت مخابراتی چاینا تلکام هستیم و این یعنی بسیار به زمان انتشار این گوشی نزدیک شده ایم.

مشخصات فنی و قیمت گوشی شیائومی ردمی 8 مشخص شد

به لطف تصاویری که چاینا تلکام از این گوشی منتشر کرده، حالا رسما می توانیم ردمی 8 را از زوایای مختلف تماشا کنیم. یک گوشی با دوربین قطره ای و نمای پشتی ساده که به عنوان یک کوشی اقتصادی، ظاهر خوب و رضایت بخشی دارد.

شیائومی ردمی 8 از نمایشگری 6.21 اینچی با وضوح +720p بهره می برد و بدنه آن از جنس پلاستیک است. چیپست بکار رفته در این گوشی اسنپدراگون 439 خواهد بود که با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، می تواند عملکرد نسبتا قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد. البته به نظر می رسد نسخه هایی از این گوشی با ظرفیت های پایین تر نیز در دسترس قرار خواهند گرفت.

در بخش پشتی گوشی دوربینی به بزرگی 12 مگاپیکسل به عنوان دوربین اصلی ردمی 8 انجام وظیفه می کند که در کنار آن فلش و یک سنسور 2 مگاپیکسلی جهت سنجش عمق میدان نیز قرار گرفته شده اند. دوربین سلفی این گوشی نیز 8 مگاپیکسل است. به طور کلی نمی توان از این گوشی انتظار ثبت تصاویر بسیار خوبی را داشته باشیم اما مشخصات روی کاغذ نشان دهنده یک گوشی اقتصادی با کیفیت است!

اما نقطه عطف شیائومی ردمی 8 باتری آن است. جایی که شیائومی از یک باتری فوق العاده حجیم 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که از طریق درگاه USB-C شارژ می شود. همچنین این گوشی از جک محبوب 3.5 میلی متری نیز برخوردار است.

ردمی 8 در کشور چین 1600 یوان قیمت خواهد داشت. یعنی چیزی حدود 224 دلار آمریکا. اما از آن جایی که ردمی 8A زیر 100 دلار قیمت دارد، به نظر می رسد این قیمت هرچند ردمی نوت 8 کمی بهتر است، اشتباه باشد. حتی ردمی 7 با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز 900 یوان (125 دلار) قیمت دارد!

شیائومی ردمی 8 در رنگ های قرمز، سبز، آبی و سیاه روانه بازار می شود.

منبع gsmarena

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48603

به "مشخصات فنی و قیمت گوشی شیائومی ردمی 8 مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات فنی و قیمت گوشی شیائومی ردمی 8 مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید