فورفورتو: ژاپن با برد جنجالی و اشتباهات داوری به فینال رسید

به گزارش مجله سرگرمی، سایت فورفورتو با اشاره به پیروزی ژاپن برابر ایران نوشت: سامورایی ها به صورت جنجالی به فینال جام ملت های آسیا رسیدند.

فورفورتو: ژاپن با برد جنجالی و اشتباهات داوری به فینال رسید

به گزارش خبرنگاران، بعد از فزونی ژاپن برابر ایران در نیمه نهایی جام ملت های آسیا، فورفورتو نوشت: تصمیمات داوری در این مسابقه به سود تیم ملی ایران نبود. در نیمه نخست هیچ کدام از دو تیم نتوانستند فوتبال خودشان را به یکدیگر دیکته نمایند. در نیمه دوم ایران بهتر ظاهر شد تا این که ژاپن به گل اول رسید، گلی که ایران را عصبانی کرد و باعث شد تا دو بار دیگر دروازه ایران باز گردد.

بازیکنان ایران اعلام کردند که مهاجم ژاپن تمارض نموده و در حالی که سرگرم اعتراض به داور بودند آن بازیکن فرصت طلبی کرد و دروازه ایران باز شد.

در ادامه یک تصمیم بزرگ دیگر رخ داد و برای ژاپن اعلام پنالتی شد که این پنالتی هم تبدیل به گل دوم سامورایی ها شد. پنالتی با وجود مشورت داور، برنگشت و اوساکو توانست گل دوم را به ثمر برساند و در ادامه هاراگوچی کار را تمام کرد.

باید اذعان کرد ژاپن به صورت جنجالی به فینال جام ملت های آسیا رسید چون بازیکنان ایران معتقد بودند که مینامینو تمارض نموده است. در حالی که بازیکنان با داور مسابقه صحبت می کردند، داور اجازه بازی داد و سانتر بازیکنان ژاپنی با ضربه سر اوساکو وارد دروازه ایران شد.

همچنین این سایت اشاره به بازی ضعیف علیرضا جهانبخش در ترکیب ایران کرد که در تیم لیگ فزونی برایتون بازی می نماید.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11389

به "فورفورتو: ژاپن با برد جنجالی و اشتباهات داوری به فینال رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فورفورتو: ژاپن با برد جنجالی و اشتباهات داوری به فینال رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید