فریدون اصفهانیان: هدف باشگاه ها تحت تاثیر قرار دادن داوران است، اشتباهات داوری غیرعمد است

به گزارش مجله سرگرمی، فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران گفت: داوران با صداقت کامل قضاوت می نمایند و اگر اشتباهی هم وجود داشته باشد کاملا غیرعمد بوده است.

فریدون اصفهانیان: هدف باشگاه ها تحت تاثیر قرار دادن داوران است، اشتباهات داوری غیرعمد است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان در حاشیه کلاس یک روزه توجیهی و دانش افزایی داوران و یاری داوران الیت فوتبال گفت: حدودا 14 هفته از بازی های لیگ برتر گذشته و فضای خوبی برای برگزاری کلاس یک روزه داشتیم و تصمیم به برگزاری آن گرفتیم.

وی اضافه نمود: باید کم کم داوران خود را به کشوری های پیشرفته در داوری اعزام کنیم تا در دوره های بین المللی شرکت نمایند. هدف از برگزاری این دوره یادآوری اشتباهات داوران در 14 هفته گذشته بوده است و این قطعا به رشد آنها یاری زیادی خواهد نمود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: داوران ما با صداقت کامل قضاوت می نمایند و اگر اشتباهی وجود داشته باشد کاملا غیرعمد بوده است. در جام جهانی که عالی ترین سطح مسابقات فوتبال است هم شاهد اشتباهات داوری بودیم که امری طبیعی است.

اصفهانیان درباره بیانیه های باشگاه ها علیه داوران توضیح داد: این اقدام اصلا حرفه ای نیست و هدف باشگاه ها تحت تاثیر قرار دادن داوران است. از کمیته انضباطی می خواهم با این باشگاه ها به صورت جدی برخورد کند. داوران ما بدون هیچ چشم داشتی در مسابقات لیگ قضاوت می نمایند و امیدوارم روزی آنها به حق واقعی خود در فوتبال برسند.

رئیس کمیته داوران درباره جوانگرایی اجرا شده گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در این باره اجرا شده و ای کاش این مسئله زودتر صورت می گرفت.

وی در خاتمه اعلام نمود: توانمندی داوران در آسیا بالا رفته است و معتقدم داوران ما می توانند در رویدادهای بین المللی بیشتر از گذشته قضاوت نمایند. برهمین اساس با حمایت فدراسیون فوتبال و کمیته داوران این دوره بسیار ارزشمند و مفید را برگزار کردیم تا به نحو احسن بهترین استفاده را ببرید.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7602

به "فریدون اصفهانیان: هدف باشگاه ها تحت تاثیر قرار دادن داوران است، اشتباهات داوری غیرعمد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریدون اصفهانیان: هدف باشگاه ها تحت تاثیر قرار دادن داوران است، اشتباهات داوری غیرعمد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید