فرهاد مجیدی گزینه اصلی نساجی

به گزارش مجله سرگرمی، هنوز خبری رسمی از قائمشهر اعلام نشده اما فرهاد مجیدی انگار جذاب ترین چهره در میان گزینه های نساجی مازندران است.

فرهاد مجیدی گزینه اصلی نساجی

بعد از اینکه جواد نکونام از نساجی مازندران جدا شد و به پیکان رفت، شایعه های زیادی در مورد سرمربی بعدی تیم قرمزپوش قائمشهری به وجود آمد که جذابیت چندانی نداشت. در میان گزینه های که برای سرمربیگری نساجی نام برده می شد، خبری از سرمربی باتجربه نبود و در میان جوان ها هم هیچ کدام مثل جواد نکونام نمی توانست برای طرفداران نساجی جذاب باشد. این مساله ناراحتی و ناامیدی طرفداران نساجی را به دنبال داشت که ناگهان نام عجیبی به عنوان گزینه سرمربیگری این تیم به گوش رسید. نامی که باورش برای خیلی ها سخت است. او کسی نیست جز فرهاد مجیدی، کاپیتان سابق استقلال که محبوبیت خاصی در بین طرفداران آبی پایتخت دارد. اگرچه باور اینکه فرهاد مجیدی کارش را در مربیگری با نساجی آغاز کند سخت است اما جدا نشدن فرزاد مجیدی از این تیم قائمشهری باعث شد این مساله باورکردنی تر گردد.

وقتی نساجی مازندران بعد از 24 سال به لیگ برتر صعود کرد، تصور می شد مسئولان این استان حمایت ویژه ای از تیم پرهوادارشان داشته باشند تا روزهای خوبی برایشان رقم بخورد. نساجی با جواد نکونام کار خود را در لیگ برتر آغاز کرد و قرار بود همه چیز خوب پیش برود تا این تیم در همین اولین حضورش در لیگ برتر هم به خوبی بدرخشد. در ابتدا خبرهای خوبی به گوش می رسید. اینکه بازیکنان باتجربه ای به نساجی اضافه شدند تا تیم از آن شکل و شمایل لیگ یکی بودن خارج گردد. بعد از آن هم قرار بود به لحاظ مالی شرایط خوب باشد تا بازیکنان بدون دغدغه کار خود را دنبال نمایند.

نساجی در ابتدای فصل نتایج خوبی نمی گرفت اما طرفدارانش حمایت جالبی داشتند تا تیم با قدرت به کارش ادامه دهد. این روند ادامه داشت تا اینکه جواد نکونام بعد از اعتراض های پی در پی به داوری، مجبور شد تیمش را طوری به زمین بفرستد که حتی مسائل داوری هم مانع از پیروزی اش نگردد. نساجی به شرایط خوبی رسید و امتیازات مهمی به دست آورد اما حالا که این مشکل حل شده بود، بحث مسائل مالی پیش آمد. این مسائل مالی و البته ظاهرا یک سری اختلاف نظر بین مالکان باشگاه، باعث شد علی امیری از مدیرعاملی باشگاه نساجی مازندران استعفا دهد. بعد از آن هم استوری اینستاگرامی جواد نکونام بوی خداحافظی می داد. طرفداران که نکونام را دوست داشتند نمی خواستند باور نمایند او رفتنی شده اما ظاهرا کاپیتان سابق تیم ملی به دنبال اهداف بزرگتری بود و می خواست خودش را به آن نزدیک تر کند. خبر توافق جواد نکونام با باشگاه پیکان هم آنها را ناامید نکرد و منتظر واکنش باشگاه نساجی بودند که صنیعی فر یکی از مالکان باشگاه گفت نه استعفایی از سوی نکونام به دستش رسیده و نه موافق جدایی نکونام است. با این صحبت ها، طرفداران نساجی خوشحال شدند اما جواد نکونام نمی توانست با مسائل کنار بیاید و عزم خود را برای رفتن جذب نموده بود. در نهایت هم این رخ داد. چهارشنبه خبر استعفای رسمی جواد نکونام منتشر شد و پنجشنبه هم باشگاه پیکان رسما گفت این مربی را به خدمت گرفته. با این اتفاق، تکلیف سرمربی پیکان معین شد اما حالا کادرفنی نساجی مازندران بلاتکلیف است. نکته جالب این است که همه اعضای کادرفنی و حتی رسانه ای نساجی مازندران هم به همراه نکونام استعفا دادند تا به پیکان بروند. در این میان فقط یک نام جا مانده بود که او هم فرزاد مجیدی سرپرست تیم نساجی بود. سرپرست جوانی که ظاهرا برخلاف دیگر اعضای کادرفنی ارتباط چندان صمیمی با نکونام نداشت. -

به هر حال با رفتن نکونام به پیکان، خیلی زود شایعه های زیادی در مورد سرمربی بعد نساجی مازندران پیش آمد. از فراز کمالوند سرمربی فعلی آلومینیوم اراک گرفته تا محمود فکری سرمربی موفق شاهین بوشهر. اما این گزینه ها بدون شک نمی توانستند طرفداران نساجی مازندران را راضی نمایند. آن ها منتظر یک سرمربی نامی یا پرافتخار هستند. پرافتخارها اکثرا تیم دارند و تصمیمی برای جدایی ندارند که همین مساله باعث شد مسئولان باشگاه نساجی مازندران به سراغ گزینه ای نامی باشند. گزینه ای در حد و اندازه های جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی ایران. به همین دلیل نفرات زیادی مورد آنالیز نهاده شد که در نهایت خبر رسید فرهاد مجیدی گزینه باشگاه قرمز قائمشهری است. شاید باور این گزینه برای خیلی ها سخت باشد اما ظاهرا مسئولان باشگاه نساجی مازندران روی فرهاد مجیدی نظر مثبتی دارند و به دنبال او هستند تا او را به خدمت بگیرند. جدا نشدن فرزاد مجیدی از نساجی هم دلیل دیگری بود تا باور مذاکره با فرهاد مجیدی بیشتر از هر زمانی گردد. البته شاید مذاکره با فرهاد مجیدی هم اجرا شده باشد اما هیچ چیز در مورد حضور او در لیگ ایران هنوز معین نیست. خیلی ها تصور می نمایند اگر فرهاد مجیدی بخواهد به لیگ ایران بیاید تا به عنوان سرمربی کار کند، احتمالا از همان ابتدا استقلال را انتخاب خواهد نمود اما فعلا استقلال با وینفرد شفر توانست نتایج خوبی بگیرد و خبری از تغییر نیست. پس بعید نیست فرهاد مجیدی از تیم دیگری بخواهد کارش را آغاز کند تا پس از آن به استقلال برسد. راهی مثل راه جواد نکونام که دارد قدم به قدم و به آرامی طی می گردد.

9-1

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9223

به "فرهاد مجیدی گزینه اصلی نساجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی گزینه اصلی نساجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید