فتحی: بازیکنان استقلال برای رنگ آبی ، پیراهن و ستاره های خود بازی می نمایند، کالدرون یک هفته بعد از دیاباته به ایران آمد

به گزارش مجله سرگرمی، امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت که سرمربی پرسپولیس، یک هفته پس از ورود مهاجم آبی پوشان به ایران وارد کشورمان شده است.

فتحی: بازیکنان استقلال برای رنگ آبی ، پیراهن و ستاره های خود بازی می نمایند، کالدرون یک هفته بعد از دیاباته به ایران آمد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، امیرحسین فتحی درباره اظهارات محمدحسن انصاری فرد مبنی بر اینکه هیچ بلیتی به باشگاه پرسپولیس داده نشده است، گفت: بلیت در اختیار ما هم نبوده است و ما نتوانستیم به پیشکسوتان خودمان هم بلیت بدهیم. بلیت ها در اختیار شرکت توسعه بوده و بر اساس مصوبه شورای تأمین استان تهران، بلیت فروشی صورت نگرفته است. تعداد محدودی بلیت VIP و مخصوص باشگاه استقلال بوده و حراست وزارت ورزش و جوانان به صورت جداگانه، بلیت های باشگاه پرسپولیس را داده است.

وی در خصوص اظهارات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه آنها این اتفاق را در دیدار برگشت جبران خواهند کرد، گفت: به امید خدا!

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات گابریل کالدرون درباره تمایل سرخپوشان برای جذب شیخ دیاباته و در خصوص قیمت این مهاجم توضیح داد: ما او را به قیمتی که باید می خریدیم، خریدیم. وقتی دیاباته به ایران آمد، کالدرون یک هفته بعد وارد کشورمان شد.

فتحی در پاسخ به این پرسش که در صورت فزونی در دربی، آیا پاداش ویژه ای برای شاگردان آندره آ استراماچونی در نظر گرفته می گردد یا خیر، اعلام کرد: بچه های استقلال برای رنگ آبی، پیراهن و ستاره های خود بازی می نمایند، نه پاداش.

وی در خصوص عدم بخشش محرومیت فرشید اسماعیلی اعلام کرد: برای رفع شدن محرومیت اسماعیلی تمام کوشش خود را کردیم، اما فدراسیون در آخرین لحظه با این درخواست موافقت نکرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در این باره که حیدر بهاروند گفته بود در روزی که باشگاه درخواست بخشش اسماعیلی را داده بود، سازمان لیگ با آن مخالفت کرد، گفت: من ندیدم و تنها پاسخ فدراسیون را دیدم.

فتحی در خصوص حمایت از استراماچونی در صورت شکست یا فزونی آبی پوشان گفت: ان شاءالله استقلال در این مسابقه پیروز باشد، اما نتیجه بگیرد یا خیر، از استراماچونی حمایت می کنیم.

وی در واکنش به اینکه از فرهاد مجیدی و پرویز مظلومی به عنوان جانشین استراماچونی یاد می گردد، توضیح داد: این نظر شماست. استراماچونی با ما قرارداد دو ساله دارد و ما تمام قد از او حمایت می کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص فشار طرفداران استقلال به باشگاه راجع به نتایج ضعیف شاگردان استراماچونی اعلام کرد: ان شاءالله که می بریم و همه چیز درست می گردد. استقلال آماده دربی است و امیدوارم در جوی آرام به پیروزی برسیم. ما در هر سه بازی قبلی شایسته پیروزی بودیم.

فتحی در خصوص جذب بازیکن دیگر گفت: ما به دنبال مهاجم دوم هستیم و مشغول آنالیز گزینه ها. امیدوارم بازیکن مدنظر ما هر چه زودتر به استقلال اضافه گردد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 46223

به "فتحی: بازیکنان استقلال برای رنگ آبی ، پیراهن و ستاره های خود بازی می نمایند، کالدرون یک هفته بعد از دیاباته به ایران آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی: بازیکنان استقلال برای رنگ آبی ، پیراهن و ستاره های خود بازی می نمایند، کالدرون یک هفته بعد از دیاباته به ایران آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید