طرح تازه برنامه توسعه شهری ونکوور حدود 18 میلیون دلار هزینه دارد

به گزارش مجله سرگرمی، یک طرح جامع و چند ساله که منجر به ایجاد پروژه هایی برای رشد فیزیکی شهر ونکوور می شود به وسیله شهرداری ارائه شده که هزینه ای بالغ بر 18 میلیون دلار خواهد داشت.

طرح تازه برنامه توسعه شهری ونکوور حدود 18 میلیون دلار هزینه دارد

گزارش های نو می گویند شهرداری در پی جلب موافقت شورای شهر ونکوور در خصوص برنامه ریزی عمومی پیشنهادی و برنامه های اجرایی آن و اختصاص بودجه به این طرح می باشد. این طرح در پاسخ به مصوبه شورای شهر در نوامبر 2018 ارائه شده است. بر مبنای آن مصوبه که به وسیله یکی از اعضای شورا به نام Adriane Carr مطرح شد از شهرداری خواسته شده بود تا یک چارچوب کلی و برنامه زمان بندی برای اجرای طرح توسعه نوین برای شهر ونکوور ارائه دهد.

انتظار می رود که این برنامه جامع راهبردهایی در زمینه مسکن و اشتغال زایی، طرح های توسعه ای در محلات و نواحی مختلف شهر، زیرساخت های حمل و نقل و خدمات، پارک ها و فضاهای عمومی و ساخت امکانات شهری را با توجه به مقدار رشد و تغییرات جمعیتی و تنوع و بعلاوه افزایش مسکن ارزان در نظر بگیرد.

در این گزارش آمده است:شهر ما در دهه های آینده دچار تغییراتی خواهد شد. ارائه طرحی گسترده در سطح شهر به ما امکان می دهد یک طرح یکپارچه و متناسب با احتیاج های منطقه ای داشته باشیم تا بتوانیم با اطلاعات مناسب و نگاه مثبت به آینده جهت راهنمایی تصمیماتی که تحت کنترل ما قرار دارند کوشش کنیم. هدف شورای شهر اجرای یک برنامه ریزی گسترده شهری است تا جامعه ونکوور را در سطح وسیع تغییر دهیم به طوری که انتظارات ما را برآورده سازد و چگونگی پرداختن به چالش های کنونی نظیر کمبود مسکن ارزان، احتیاج به ایجاد آینده ای پایدارتر و عادلانه تر، پیشبرد تعامل با اقوام بومی، ایجاد ساختار مالی قوی و محیط شهری مدرن که دارای خصوصیات مورد نظر ما باشد را ارائه دهد.

این گزارش بعلاوه اشاره می نماید که طرح های منطقه ای که در دهه گذشته تصویب شده اند مورد بازبینی قرار نمی گیرند، اما ممکن است بعضی بازنگری ها و به روز رسانی ها در زمینه سیاست ها و برنامه های مختلف، جهت هماهنگی بیشتر با چشم انداز کلی شهری و واکنش به مسائل و موقعیت های اضطراری، انجام گردد.

در حال حاضر شهرداری در حال اجرای طرح ساخت یک کریدور عبور و مرور در خیابان Broadway است که هزینه ساخت این راستا 3 میلیون دلار بوده و انتظار می رود پس از دو سال یعنی تا خاتمه سال 2020 تکمیل گردد.

بر اساس گزارش ها هزینه نهایی برنامه توسعه شهری که بین سال 2019 تا 2022 به انجام خواهد رسید حدود 18 میلیون دلار است که شامل 7.5 میلیون دلار برای ایجاد یک برنامه مشاوره عمومی می باشد.

گفتنی است که این پروژه به 30 تا 35 کارمند از دپارتمان های مختلف شهرداری احتیاج دارد که این تیم از کارمندان مستقر در بخش برنامه ریزی شهری و هم گروهی از کارکنان نو تشکیل می گردد.

در حال حاضر شهر ونکوور 630 هزار نفر جمعیت داشته و حدود 425 هزار شغل در آن وجود دارد. مسئولان منطقه شهری ونکوور پیش بینی می نمایند تا سال 2041 حدود 150 هزار نفر به جمعیت این شهر افزوده شده و 90 هزار شغل دیگر هم به وجود خواهد آمد.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 157068

به "طرح تازه برنامه توسعه شهری ونکوور حدود 18 میلیون دلار هزینه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح تازه برنامه توسعه شهری ونکوور حدود 18 میلیون دلار هزینه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید