شتابدهنده های تخصصی حوزه آب حمایت می شود

به گزارش مجله سرگرمی، ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست در نظر داردتا درجهت پیشبرد اهداف خود، از شکل گیری و توسعه سه عنوان شتاب دهنده تخصصی فعال در این حوزه حمایت کند.

شتابدهنده های تخصصی حوزه آب حمایت می شود

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شتاب دهنده تخصصی فناوری های مرتبط با گرد و غبار، بیابان زدایی و شورورزی با اولویت در مناطق خوزستان و سیستان و بلوچستان، شتاب دهنده تخصصی فناوری های سامانه های نمک زدایی با اولویت در منطقه مرکزی ایران وشتاب دهنده تخصصی فناوری های احصاء و بازچرخانی آب و تصفیه فاضلاب با اولویت در مناطق خراسان و مرکزی ایران می توانند برای دریافت این حمایت از ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدام کنند.

متقاضیان فعال در سه حوزه اعلام شده می توانند تقاضای خود را در قالب کاربرگ تکمیل (حداکثر یک شتابدهنده) و تا اول اردیبهشت 1398 به نشانی پست الکترونیک این ستاد ([email protected]) ارسال کنند.

در شرایط اولیه دیافت این حمایت آمده است که شتابدهنده ها باید دارای تجربه عملی در توسعه و تجاری سازی پیروز حداقل یک محصول باشند و جذب، استقرار و مشخص مدل همکاری شتابدهنده با حداقل 5 تیم فناور در هر دوره شتابدهی (مدل مشارکت، مدل های همکاری پس از شتابدهی، خرید فناوری، مدل سرمایه گذاری) را در رزومه خود داشته باشند.

همچنین شتابدهنده ها باید دارای توان سرمایه گذاری، تأمین مالی یا جذب سرمایه به میزان درخواستی از معاونت و نیز توان دسترسی به بازار فروش محصول یا محصولات نیز باشند.

در صورت وجود شرایط اولیه و با تکمیل مفاد کاربرگ، پیشنهاد مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تأیید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طبق ضوابط، حمایت های لازم از ایجاد شتاب دهنده تخصصی صورت می گیرد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18295

به "شتابدهنده های تخصصی حوزه آب حمایت می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شتابدهنده های تخصصی حوزه آب حمایت می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید