شاهین طبع: امیدوارم ما هم بتوانیم مثل فوتبال از بازیکن دورگه در تیم ملی بسکتبال استفاده کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، مهران شاهین طبع، سرمربی تیم ملی بسکتبال ابراز امیدواری کرد که شرایط حضور بازیکنان دورگه در این تیم فراهم گردد.

شاهین طبع: امیدوارم ما هم بتوانیم مثل فوتبال از بازیکن دورگه در تیم ملی بسکتبال استفاده کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال پس از پیروزی مقابل فیلیپین در رقابت های انتخابی جام جهانی گفت: بازی خوبی بود و فیلیپین نیز تیم خوبی نشان داد. این تیم 2 نقطه قوت دارد، اول این که بازیکنان فیلیپین یک دست و خوب هستند و حضورشان در ترکیب فقط با سلیقه سرمربی انجام می گردد. دوم این که فیلیپینی ها این فرصت را دارند که از بازیکنان بین المللی نیز استفاده نمایند. در واقع یک بازیکن خوب خارجی می تواند تغییر زیادی در یک تیم ایجاد کند. ما هم امیدواریم مثل فوتبال بتوانیم از بازیکنان ایرانی الاصل که در خارج از کشور هستند استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: ما امروز فشار زیادی به حریف آوردیم و کنترل تقریبا خوبی داشتیم. البته روی ضد حملات 15 امتیاز از دست دادیم و زیر سبد نیز 10 ، 11 امتیاز را به حریف تقدیم کردیم. خوشحالم که امروز توانستیم از میزبانی استفاده کنیم، چرا که این شرایط یک امتیاز خوب برای ما محسوب می گردد.

مهران شاهین طبع در خصوص شرایط حامد حدادی گفت: حامد سال هاست که به تیم ملی یاری می نماید، در شرایط فعلی سلامتی او خیلی اهمیت دارد و قرار نیست که ما به هر صورتی برنده شویم. حامد از کوارتر سوم به بعد می خواست وارد زمین گردد، اما من به خوبی از شرایط مصدومیتش مطلع هستم. باید به این نکته هم اشاره کنم که ما باید به جایی برسیم که اگر بازیکنی احتیاج به استراحت دارد یا مصدوم می گردد به نبودنش عادت کنیم و حس مسئولیت در سایر بازیکنان بیشتر گردد. ما باید تحت فشار قرار بگیریم که به جوانان بهای بیشتری بدهیم و برنامه ریزی بهتری داشته باشیم. در واقع باید این پشتوانه ایجاد گردد و در چنین شرایطی که نفرات اصلی مصدوم می شوند این جوانان باید خودشان را نشان بدهند.

مهران شاهین طبع در خصوص شرایط استفاده از بازیکنان دورگه در تیم ملی بسکتبال، گفت: در برخی از رشته ها شرایط سربازی و استفاده از بازیکنان دورگه فراهم گردیده است. ما به دنبال آن هستیم که این کار را نیز برای بسکتبال انجام دهیم. برای مثال آرو گرامی پور یکی از نفراتی است که مد نظر ما قرار گرفته است. او می خواست برای این پنجره مسابقات در کنار تیم ملی باشد، اما با توجه به این که هنوز به خدمت سربازی نرفته ترسید که به ایران بیاید. در همین خصوص خانواده این بازیکن یک وکیل را معین نموده تا این فرد بتواند کارت انتها خدمت گرامی پور را بگیرد. همچنین بازیکن دیگری به نام مایک رستم پور نیز مد نظر ما بود، اما او و همچنین مدیربرنامه هایش اعلام کردند که برای حضور در تیم ملی ایران پول می خواهند و ما گفتیم با وجود آن که رستم پور بازیکن خوبی است اما نمی توانیم به او بابت حضور در تیم ملی پول بدهیم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3128

به "شاهین طبع: امیدوارم ما هم بتوانیم مثل فوتبال از بازیکن دورگه در تیم ملی بسکتبال استفاده کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهین طبع: امیدوارم ما هم بتوانیم مثل فوتبال از بازیکن دورگه در تیم ملی بسکتبال استفاده کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید