سختگیری تامین اجتماعی در انجام بیمه مشاغل خرد از موانع رونق فراوری است

به گزارش مجله سرگرمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: اقدامات سختگیرانه تامین اجتماعی باعث شده که کارفرمایان رغبتی برای به کارگیری نیرو حتی از آشنایان و اقوام خودشان هم نداشته باشند.

سختگیری تامین اجتماعی در انجام بیمه مشاغل خرد از موانع رونق فراوری است

به گزارش خبرنگار از ؛ محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی امروز در دیدار با محمدحسن زدا سرپرست سازمان تأمین اجتماعی کشور در کرمان گفت: در سال رونق فراوری قرار داریم و همه دستگاه ها از دولتی و غیردولتی باید با همکاری و هم افزایی در تحقق واقعی رونق فراوری در کشور کوشش نمایند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سختگیری تامین اجتماعی در انجام بیمه در مشاغل خرد از موانع رونق فراوری است گفت: بعضی سختگیری ها نه تنها مسئله ای را حل نمی کند بلکه خودش مشکل آفرین بوده و انگیزه را از کارآفرین و سرمایه گذار می گیرد.

زاهدی خواهان کاهش سختگیری تامین اجتماعی در کارگاه های فراوریی کوچک و اصناف شد و اضافه کرد: موارد متعددی داریم که افراد حاضر به اشتغال با حقوق و مزایای پایین به منظور آموزش و مهارت آموزی هستند، اما قوانین سختگیرانه تامین اجتماعی اجازه نمی دهد.

وی با بیان اینکه در شرایطی قرار داریم که کشور به شدت نیازمند توسعه و اشتغالزایی است خاطر نشان کرد: این اقدامات سختگیرانه باعث شده که کارفرمایان رغبتی برای به کارگیری نیرو حتی از آشنایان و اقوام خودشان هم نداشته باشند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در خصوص مسائل کسبه، بازاریان و کارفرمایانی که نیروی کاری کمتر از پنج نفردارند، توضیح داد: تعامل و همکاری با اصناف مهمترین راه برای رونق فراوری در کشور و استان کرمان است.

در این دیدار محمدحسن زدا سرپرست سازمان تامین اجتماعی کشور نیز با پذیرفتن موارد طرح شده خطاب به مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان گفت: از اقدامات سختگیرانه در استان جلوگیری گردد.

س

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21589

به "سختگیری تامین اجتماعی در انجام بیمه مشاغل خرد از موانع رونق فراوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سختگیری تامین اجتماعی در انجام بیمه مشاغل خرد از موانع رونق فراوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید