سازمان هواشناسی اعلام نمود؛ بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق در بعضی نقاط کشور، آسمان تهران ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود

به گزارش مجله سرگرمی، امروز در شمال غرب، دامنه های زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.

سازمان هواشناسی اعلام نمود؛ بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق در بعضی نقاط کشور، آسمان تهران ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود

به گزارش خبرنگار ، براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز در شمال غرب، غرب، دامنه های زاگرس مرکزی واقع در استان های لرستان، مرکزی، ارتفاعات کرمان و ارتفاعات البرز بارش پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.

روز شنبه با ورود سامانه بارشی جدید از شمال غرب و غرب کشور، بارش باران و رگبار رعد و برق و وزش باد شدید در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، مرکز، دامنه های البرز مرکزی و بارش باران در سواحل دریای خزر رخ خواهد داد.

بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق در بعضی مناطق کشور/ آسمان تهران بارانی است

روز یکشنبه بارش محدود به شمال شرق، شرق دریای خزر و ارتفاعات البرز شرقی خواهد بود. روز شنبه شدت بارش در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه و غرب زنجان خواهد بود.

همچنین طی روز های شنبه و یکشنبه کاهش محسوس دما در سواحل دریای خزر پیش بینی می گردد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21957

به "سازمان هواشناسی اعلام نمود؛ بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق در بعضی نقاط کشور، آسمان تهران ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان هواشناسی اعلام نمود؛ بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق در بعضی نقاط کشور، آسمان تهران ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید