ملاقات صالحی امیری با رئیس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی با رئیس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال ملاقات کردند.

ملاقات صالحی امیری با رئیس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی، رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی با رئیس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال در خلال اجلاس ANOC (انجمن کمیته های ملی المپیک) در شهر کرت یونان ملاقات کردند.

در این جلسه سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی و عضو هیئت اجرایی المپیک با ریکاردو فراکری رئیس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال ملاقات کردند و در مورد لزوم توسعه بیس بال و سافت بال به عنوان دو رشته المپیکی در ایران به گفت و گو پرداختند.

در این جلسه رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی از ریکاردو فراکری برای حضور در ایران دعوت کردند تا شرایط و برنامه ریزی در جهت توسعه و توسعه بیس بال و سافت بال در کشورمان را پیگیری نمایند.

رئیس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال با استقبال از سفر به کشورمان گفت: من قبلاً هم به ایران آمده ام و به خوبی می دانم که بیس بال و سافت بال در ایران در جهت تعمیم و پیشرفت قرار گرفته و مسلماً ما از این علاقه مندی و فعالیت های بهینه حمایت خواهیم کرد. فدراسیون جهانی یک رشته نو را هم تحت پوشش قرار داده و از شما درخواست می کنم که حتما این رشته را در غالب بیس بال و سافت بال ایران راه اندازی و پشتیبانی کنید.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 163587

به "ملاقات صالحی امیری با رئیس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات صالحی امیری با رئیس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید