دستگیری قاتل فراری پیش از خروج از کشور

به گزارش مجله سرگرمی، فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری قاتل فراری پیش از خروج از کشور اطلاع داد.

دستگیری قاتل فراری پیش از خروج از کشور

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع منجر به جرح در منطقه شهرک رزمندگان اهواز، عوامل انتظامی بلافاصله در صحنه حاضر شدند.

وی اضافه نمود: پس از اعزام مأموران کلانتری 17 به محل حادثه و آنالیز موضوع، معین شد که این نزاع و درگیری پس از تصادف بین یک خودروی سواری سمند و یک موتورسیکلت اتفاق افتاده و متعاقب آن، راکبین پس از مشاجره لفظی شدید با یکدیگر درگیر شده و راننده خودروی سمند از طریق چاقو، راننده موتورسیکلت را مجروح نموده و از صحنه متواری شده است.

دالوند ادامه داد: پس از انتقال شخص مجروح به بیمارستان، این فرد به علت جراحت وارده فوت کرد و در پی این حادثه، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان نهاده شد.

فرمانده انتظامی اهواز انتظامی توضیح داد: پس از تحقیقات اجرا شده توسط پلیس و هماهنگی مرجع قضایی، مأموران کلانتری 17 اهواز پیروز شدند ظرف مدت کمتر از سه ساعت از وقوع قتل، قاتل را که یک جوان 23 ساله و دارای اعتیاد به مصرف مواد مخدر صنعتی است، در حالی که با به همراه داشتن مبالغی وجوه نقد، قصد خروج از کشور به عراق را داشت، در یکی از روستاهای شهرستان حمیدیه شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر نمایند.

وی با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضایی گفت: خودکنترلی و خویشتن داری در زمان عصبانیت مانع وقوع حوادث ناگوار و جبران ناپذیر ناشی از خشم می گردد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 45437

به "دستگیری قاتل فراری پیش از خروج از کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری قاتل فراری پیش از خروج از کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید