حرکت زشتی کردند که باعث واکنش منشا شد، پیگیر قضیه مجیدی هستیم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، امیرحسین فتحی درباره اتفاق اتفاق افتاده برای فرهاد مجیدی بعد از بازگشت استقلال از اهواز و توقیف اتومبیل وی گفت: قضیه فرهاد مجیدی را پیگیری می کنیم.

حرکت زشتی کردند که باعث واکنش منشا شد، پیگیر قضیه مجیدی هستیم

وی درباره گلزنی و درخشش بازیکنان خارجی استقلال توضیح داد: خدا را شکر. استقلال با برنامه و خریدن وقت زمان نسبت به جذب بازیکن اقدام کرد و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره درگیری علی خطیر معاون باشگاه استقلال با علیرضا حقیقی تاکید نمود: قضیه آقای خطیر را هم پیگیر هستیم و امیدواریم سیستم قضایی فوتبال و دستگاه قضایی با خاطی برخورد کند.

فتحی درباره درگیری گادوین منشا با یکی از تماشاگران بعد از بازی با فولاد، تاکید نمود: هنوز گزارش منشا را ندیده ام. هر موقع این گزارش را ببینیم در خدمت شما هستم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری که گفت گویا موی منشا را کشیدند و وی این عکس العمل را نشان داد، توضیح داد: هنوز خبر خاصی در اینباره ندارم. من شنیده ام که به وی تعرض نموده اند و علاوه بر کشیدن مو، کار زشتی را هم انجام دادند که منشا مجبور به واکنش شد. شنبه گزارش این بازیکن را می بینم حتما تصمیم گیری می کنیم.

مدیرعامل استقلال درباره برگزاری دربی در دهم فروردین تاکید نمود: دربی فروردین برگزار می گردد.

فتحی در مورد اینکه آیا فشردگی به ضرر استقلال نیست؟ گفت: این برای فوتبال کشورمان است. ما هم مثل تمام تیم ها این برنامه را تحمل می کنیم. امیدواریم استقلال از این رهگذر عبور کند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14022

به "حرکت زشتی کردند که باعث واکنش منشا شد، پیگیر قضیه مجیدی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت زشتی کردند که باعث واکنش منشا شد، پیگیر قضیه مجیدی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید