جباروف ستاره استقلال مقابل السد!

به گزارش مجله سرگرمی، روزنامه استاد الدوحه درست در روز برگزاری بازی، در جلد خود از تصویر این بازیکن جدا گردیده را به عنوان ستاره احتمالی تیم آبی پوش پایتخت ایران نام برده است.

جباروف ستاره استقلال مقابل السد!

به گزارش خبرنگاران ، چند ماه از جدایی سرور جپاروف، ستاره ازبکستانی از اردوی استقلال می گذرد اما با این وجود روزنامه استاد الدوحه درست در روز برگزاری بازی، در جلد خود از تصویر این بازیکن جدا گردیده را به عنوان ستاره احتمالی تیم آبی پوش پایتخت ایران نام برده است و اشتباه بزرگی مرتکب گردیده است.

استاد الدوحه که در صفحات داخلی و گزارش های حاشیه ای پیرامون دو تیم استقلال و السد همچنان روی سرور جپاروف مانور داده، مدعی گردیده که شاگردان شفر با تکیه بر بازیسازی ستاره ازبک می توانند روی دروازه السد خطرناک ظاهر شوند و مربی پرتغالی باید چاره ای برای مهار او بیاندیشد!

استاد الدوحه همچنین در جمع ستاره های حاضر در السد روی بغداد بونجاح موتورگلزنی الجزایری به عنوان ستاره مشخص کننده در جنگ حساس دو تیم در استادیوم آزادی مانور کرد، مهاجمی که با ثبت 10 گل در سه هفته آغازین لیگ ستارگان رکورد خارق العاده ای از خود به جا گذاشته است.

چنین اشتباه بزرگی در روزنامه ورزشی قطری که می تواند اطلاعات تکمیلی بیشتری را در اختیار کادرفنی و اعضای تیم فوتبال السد قرار دهد، خیلی عجیب به نظر می رسد. هرچند محال به نظر می رسد اما شما تصور کنید فقط یک درصد کادرفنی السد در دام این اشتباه بیفتد و روی حضور جباروف در استقلال حساب باز کند! -

210 - 10

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1669

به "جباروف ستاره استقلال مقابل السد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جباروف ستاره استقلال مقابل السد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید