فراوری 40 پلتفرم پردازشی سیگنال ویژه صنعت رادار و مهندسی پزشکی

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، یک شرکت ایرانی از جمله شرکت هایی است که در زمینه فراوری پلتفرم های پردازشی مشغول به فعالیت بوده و توانسته است با یاری تسهیلات اعطایی صندوق نوآوری وشکوفایی در حدود 40 پلتفرم پردازشی را در سال فراوری کند.

فراوری 40 پلتفرم پردازشی سیگنال ویژه صنعت رادار و مهندسی پزشکی

مهدی نظری، مدیرعامل این شرکت گفت: چشم انداز شرکت در فراوری این محصول، صادرات آن به کشورهایی است که احتیاج به پردازش سیگنال دارند چرا که نمونه مشابه خارجی، قابلیت های پلتفرم های پردازشی ساخت شرکت ما را ندارد.

وی با اشاره به اینکه پلتفرم های این شرکت چون از نوع پردازشی است، هر سیگنالی را می توان از طریق آن پردازش کرد، اضافه نمود: محصول ما به خصوص در حوزه های هوافضا، دریایی، زمینی و مهندسی پزشکی قابل استفاده است.

نظری در عین حال به مسائل گریبانگیر شرکت متبوع خود اشاره نمود و گفت: مسئله ای که امروز ما بیشتر با آن درگیر هستیم قیمت تمام شده محصول است چرا که مواد اولیه آن را از خارج کشور وارد می کنیم و با توجه به افزایش نرخ دلار، مجبوریم آن را با قیمت بالاتری تهیه کنیم.

وی اضافه نمود: انتظار داریم دولت ما را در راستای اخذ استانداردهای بین المللی لازم از جمله CE (Conformity European) برای صادرات پلتفرم های پردازشی کمک کند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11760

به "فراوری 40 پلتفرم پردازشی سیگنال ویژه صنعت رادار و مهندسی پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری 40 پلتفرم پردازشی سیگنال ویژه صنعت رادار و مهندسی پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید