تغییر زمان برگزاری دیدار یوونتوس - رم

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: زمان برگزاری مهمترین بازی نیم فصل دوم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا تغییر کرد.

تغییر زمان برگزاری دیدار یوونتوس - رم

به گزارش خبرنگاران، به دنبال حذف یوونتوس از گردونه رقابت های لیگ اروپا، فدراسیون فوتبال ایتالیا زمان برگزاری دیدار این تیم و رم در هفته سی و هفتم سری A را تغییر داد.

یوونتوس شب گذشته (پنجشنبه) با قبول تساوی بدون گل برابر بنفیکا در استادیوم تورین، در مجموع دو بازی رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا با نتیجه 2 بر یک باخت و از رسیدن به فینالی که خود میزبان آن بود محروم شد.

فدراسیون فوتبال ایتالیا به تصور اینکه یووه می تواند جواز حضور در بازی فینال لیگ اروپا را که 14 می (24 اردیبهشت) در تورین برگزار می گردد کسب کند، مقرر نموده بود بازی این تیم و رم 9 می (19 اردیبهشت) دو روز زودتر از سایر بازی های هفته سی و هفتم سری A انجام گردد.

با حذف صدرنشین جدول رده بندی سری A از لیگ اروپا، زمان جدال این تیم با اصلی ترین رقیبش در فصل جاری سری A به موعد قبلی خود یعنی 11 می (21 اردیبهشت) بازگشت. این بازی ساعت 22:30 به وقت تهران به میزبانی رم در استادیوم المپیکو برگزار خواهد شد.

حفظ فاصله 8 امتیازی موجود میان یوونتوس و رم تا زمان رویارویی این دو تیم، جدال آنها را به دیداری تشریفاتی تبدیل خواهد نمود چرا که یووه قهرمانی اش را تا آن موقع مسجل خواهد نمود.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 51393

به "تغییر زمان برگزاری دیدار یوونتوس - رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر زمان برگزاری دیدار یوونتوس - رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید