تصویب 2 پیشنهاد معاونت گردشگری در کمیسیون تخصصی شورای عالی

به گزارش مجله سرگرمی، دو پیشنهاد معاونت گردشگری برای طرح در شورای عالی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نشست کمیسیون تخصصی این شورا به تصویب رسید.

تصویب 2 پیشنهاد معاونت گردشگری در کمیسیون تخصصی شورای عالی

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، نشست کمیسیون تخصصی شورای عالی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صبح امروز دوشنبه 13 آبان با حضور رضا معصومی راد رئیس دبیرخانه شورای عالی میراث فرهنگی، اعضای این شورا و نمایندگانی از وزارتخانه های راه و شهرسازی، امور اقتصاد و دارایی و... با موضوع گردشگری برگزار گردید.

در این جلسه دو پیشنهاد معاونت گردشگری مطرح و به تصویب رسید و مقرر شد سایر پیشنهادها 14 روز دیگر در نشست بعدی کمیسیون تخصصی شورای عالی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مطرح گردد.

یک پیشنهاد معاونت گردشگری شامل دستورالعمل اعمال حداکثری تخفیفات و معافیت های مورد احتیاج در نحوه محاسبه و پرداخت عوارض هزینه های صدور پروانه ساختمانی، تغییر کاربری زمین و عوارض نوسازی برای تأسیسات گردشگری بود و بنا بر پیشنهاد دوم با استناد به ماده 7 قانون توسعه صنعت ایران گردی و دنیا گردی، چنانچه متقاضیان خواهان راه اندازی تأسیسات گردشگری در محدوده راه های کشور باشند باید درخواست خود را به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ارائه نمایند و این وزارتخانه پس از استعلام و دریافت تأییدیه از وزارت راه مبنی بر عدم تعارض ایجاد تأسیسات گردشگری براساس ماده 17 قانون ایمنی راه ها نسبت به صدور مجوز اقدام نمایند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 57221

به "تصویب 2 پیشنهاد معاونت گردشگری در کمیسیون تخصصی شورای عالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب 2 پیشنهاد معاونت گردشگری در کمیسیون تخصصی شورای عالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید