تبریزی: سال ها برای استقلال صبر کردم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران ، استقلالی ها به بازی برگشت مقابل السد امید بسته اند. یکی از آن ها مرتضی تبریزی است. مهاجمی که انتظار می رود همچون بازی با تراکتورسازی دوباره در خط حمله تیمش نقش آفرین اصلی باشد: می دانیم که دربازی رفت نتیجه قابل قبولی کسب نکردیم و باور کنید که خود ما ناراحت بودیم. من با توجه به اینکه اولین بازی آسیایی خود را انجام می دادم، انگیزه زیادی داشتم اما این اتفاق رخ نداد. به هر حال این دیدار برای ما تمام گردیده و کادرفنی هم با ما صحبت کردند که این نتیجه را فراموش کنیم و به بازی برگشت فکر کنیم تا یک نتیجه مطلوب در دوحه رقم بخورد.

تبریزی: سال ها برای استقلال صبر کردم

تبریزی درباره وضعیت استقلال توضیحات بیشتری می دهد: دیدار با نفت مسجد سلیمان لغو شد و ما تمرینات خوب و یک دیدار دوستانه مناسب داشتیم. کادرفنی و آقای شفر با ما صحبت کردند و از خاطره دیدار کارلسروهه با والنسیا گفتند که شکست را با پیروزی هفت گله جبران کردند و راهی مرحله بعدی شدند. ایشان همچنین در رختکن به ما گفتند که اگر کسی به صعود باور ندارد، نام خود را اعلام کند تا با تیم به قطر نیاید و این اتفاقات به ما روحیه مضاعفی داد. آقای فتحی و مدیران باشگاه نیز روز سه شنبه در محل تمرین حاضر شدند و صحبت های مهم و امید بخشی را انجام دادند و همگی می دانیم که برای موفقیت تیم زحمات زیادی کشیده اند. می دانیم که کار سختی داریم اما در فوتبال غیر ممکن وجود ندارد. کار سختی داریم و باید با همه وجود در دوحه بجنگیم. حریف ما بازیکنان بزرگی مانند ژاوی و گابی در اختیار دارد اما ما این را باور داریم که می توانیم و غیر ممکن برای استقلال تعریف نشده است.

تبریزی به ابهام هایی که درباره پست بازی اش به وجود آمده نیز واکنش نشان می دهد: برای من اثر گذاری مهم است. من بازیکن تهاجمی هستم و در دو پست مهاجم نوک و وینگر تجربه بازی دارم و بازیکن کم تجربه ای محسوب نمی شوم. برای من جلب رضایت کادرفنی در اولویت است و هر پستی که مربی صلاح بداند، به میدان می روم و با تمام انگیزه پا به میدان خواهم گذاشت. سال های زیادی برای رسیدن به پیراهن استقلال صبر کردم و حالا با تمام توان و انگیزه برای درخشش در تیم محبوب خودم خواهیم جنگید و به این موضوعات توجهی ندارم.

تبریزی به شرایط روحی و روانی استقلال هم اشاره دارد: تیم ما از نظر روحی و روانی شرایط بهتری دارد. بازیکنان بعد از شکست برابر السد با استراحت کوتاهی که داشتند ریکاوری کردند. در این مدت به بازی رفت فکر کردیم و فیلم های زیادی از بازی دیدیم تا درک کنیم چرا این نتیجه رقم خورده است. طبق برنامه ریزی کادرفنی چند روزی زودتر به قطر می رویم تا تمرکز بیشتری روی بازی داشته باشیم و با شرایط آشنا باشیم. مرتضی حرف هایش را با این جملات تمام کرد: امیدوارم دعای خیر طرفداران بدرقه راه ما باشد. انرژی مثبت آنها به ما یاری می نماید و ما نباید اشتباهات بازی رفت را تکرار کنیم. نباید فراموش کنید که ما در این بازی شانس داریم و وقتی آنها توانستند ما را در خانه شکست دهند، چرا ما نتوانیم؟ همه تیم چه آنهایی که داخل زمین هستند و چه افرادی که بیرون زمین هستند با تمام قلب خود می خواهند که برنده این مرحله باشیم و درخواست من از طرفداران، بزرگترها، پیشکسوتان و دلسوزان استقلال این است که به تیم خود انرژی مثبت بدهند.

1

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3067

به "تبریزی: سال ها برای استقلال صبر کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریزی: سال ها برای استقلال صبر کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید